JulieOgBertene Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Blått Back on track dekken str 51. Helt nytt 400kr.. Svart Back on track dekken str 49. helt nytt 400kr. Grønn hurtta microfleece dress str 50. helt ny. 300kr Helt ny ZeroDC sele str SL. 270 kr. Jeg holder til i Ski, Akershus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Str SL? Hvor stort er det? Selen altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Stl SL? Hvor stort er det? Selen altså Slenger meg med her, altså om den ikke passer Heidihj sine, så stiller jeg meg i kø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 SL passer perfekt til min lille goldenspirrevipp Kan forresten virkelig anbefale selen til hunder med ca samme kroppsbygning. Den sitter supert på en hund hvor nomeseler og non-stop-sele enten blir for smale rundt halsen eller ALT for lange. God klaring for armhuler, og veldig stabil og fin. Sela kan nok være super for en malamute med tyrenakke, men da i MYE større størrelse Tviler på at den fungerer noe særlig på en collie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Muligens interessert i den sorte BOT'en, men vil gjerne prøve den først. Kan vi møtes en kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 SL passer perfekt til min lille goldenspirrevipp Kan forresten virkelig anbefale selen til hunder med ca samme kroppsbygning. Den sitter supert på en hund hvor nomeseler og non-stop-sele enten blir for smale rundt halsen eller ALT for lange. God klaring for armhuler, og veldig stabil og fin. Sela kan nok være super for en malamute med tyrenakke, men da i MYE større størrelse Tviler på at den fungerer noe særlig på en collie Ah. Da får jeg la den gå Har ikke store mutter, men de er nok større enn en liten goldenspirrevipp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Hmm, hørtes ut som den kan passe til en slank kortis bebis. Hvis ikke har jeg sikkert noen som kan overta, så jeg tar den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Er back on track dekkene størrelsene oppgitt i rygglengde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Den refleksdressen i størrelse 50, kvar mange cm er den frå nakke (start krage) til hale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 18. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Muligens interessert i den sorte BOT'en, men vil gjerne prøve den først. Kan vi møtes en kveld? jeg har sendt deg en pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 18. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Den refleksdressen i størrelse 50, kvar mange cm er den frå nakke (start krage) til hale? Fra nakke til hale er den 50 cm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 18. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Er back on track dekkene størrelsene oppgitt i rygglengde? Det blå er 50cm i rygglengde og det svarte er ca 48. Det er ikke lett å måle dem, så jeg anbefaler å se på BOT sine sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Det blå er 50cm i rygglengde og det svarte er ca 48. Det er ikke lett å måle dem, så jeg anbefaler å se på BOT sine sider. Ok, det blir for kort for min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Kan du holde av dressen til i morgon tidleg? Må berre finne målband og få målt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Hvor i landet holder du til? (Er på tapatalk så om du har skrevet det så ser jeg det altså dessverre ikke. )Sent from my GT-I9295 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 20. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Kan du holde av dressen til i morgon tidleg? Må berre finne målband og få målt. ja det kan jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 20. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Hvor i landet holder du til? (Er på tapatalk så om du har skrevet det så ser jeg det altså dessverre ikke. ) Sent from my GT-I9295 using Tapatalk Ski, akershus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 ja det kan jeg Den blir nok diverre litt knapp her, men takk for at du holdt den av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts