Justisia Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Skrevet 17. Februar 2014 Skal til London 5 mars og kommer hjem den 8 To hunder er i boks hva gjelder pass (Mio skal på kennel og det gjør vondt i hele meg, stakkar gullet til mamma, men er ikke andre alternativer) og Cruella vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med. Jeg har mulighet til at hun som har Jadis har henne, men der er det en 1-åring i hus, og full fart. Så er det kennel da. Men det frister jo bare enda mindre. Vil jo helst hatt både Mio og henne trygt plassert hos noen. Så, da lurer jeg på jeg, om noen kunne tenkt seg å være valpepasser, eller valp og Mio passer. Bor i Sarpsborg forresten Bilde funka jo ikke, men skapningen er veldig søt og har masse fine valpetenner. Siter
simira Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Skrevet 17. Februar 2014 Bildet funker ikke. Urmf, skulle gjerne hjulpet, tilogmed Odin har jo blitt ganske flink med valper nå. Men vi skal på kurs den helga. Håper noen snille soniser vil låne valp! Siter
Guest Michellus Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Skrevet 18. Februar 2014 Helt ot, men bor du i Særp?? Nabo jo! Siter
Justisia Skrevet 20. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Helt ot, men bor du i Særp?? Nabo jo! Bare et steinkast og noen svinger unna det Siter
ToneS Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Skrevet 24. Februar 2014 Ååå, du kunne gjerne ha sendt de oppover hit! Lykke til med å finne pass, håper det ordner seg for begge Siter
simira Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Skrevet 24. Februar 2014 Har det løst seg? Når den 8. kommer du hjem? Er det aktuelt å evt levere i Oslo? Siter
Recommended Posts