Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Førstkommende helg (21.-23. februar) skal DNT ung Drammen arrangere vinterleir for ungdom mellom 13 og 17 år. Vi skal være på Bergvang gård i Asker, der vi skal drive med hundekjøring, ridning, dyrestell av andre gårdsdyr (alpakkaer, høner, kuer mm.) og andre vinteraktiviteter. Hovedfokuset vårt kommer til å være hundekjøring og hundestell. Deltakerne kommer til å få kjøre spann selv, og lære mer om det å trene aktive løpshunder.

I tillegg til disse aktivitetene er det alltid fokus på sosiale aktiviteter, og det å bli godt kjent med hverandre. Vi har veldig god erfaring med at slike leirer ender med nye venner og gode minner!

Alle måltidene kommer til å være felles, og vi kommer til å ha litt ulike kveldsaktiviteter (innendørs). Nettene tilbringes ute i lavvo. Deltakerne vil derfor også få et innblikk i hvordan det er å sove ute vinterstid, og de vil få lære og oppleve flere viktige komponenter innenfor friluftsliv om vinteren.

Pris inkludert opphold, mat og aktiviteter for hele helgen: 1000 kr for medlemmer av DNT, og 1200 for ikke-medlemmer.

For informasjon og påmelding se: http://drammen.turistforeningen.no/activity.php?ac_id=53976

Om det er noe du lurer på ta kontakt med meg på pm eller på mail: [email protected]

Hadde vært veldig hyggelig om noen kunne tenke seg å være med oss, evt. har noen barn eller noen de kjenner som hadde syntes dette hadde vært spennende :)

Om du generelt er interessert i friluftsliv og er under 30 år er det bare å følge oss på våre facebooksider. Der legger vi ut turer og aktiviteter i løpet av hele året! :)

https://www.facebook.com/DNTungDrammen

dsc_1596_zps2fbb5f5c.jpg

• Like 2
Skrevet

Det høres jo helt fantastisk ut! Er dette noe dere kommer til å holde på med i årene fremover? :) Vet om en gutt som nok kunne tenkt seg å være med om noen år hehe.

Skrevet

Det høres jo helt fantastisk ut! Er dette noe dere kommer til å holde på med i årene fremover? :) Vet om en gutt som nok kunne tenkt seg å være med om noen år hehe.

Jeg tror nok det ja :) Dette blir mitt 3. år med det, og jeg vet det er gjort et par år før jeg startet og. Jeg kommer til å arrangere det så lenge jeg er aktiv med DNTung hvertfall!

Du får hilse til Kristian :) Mener han jobber i DNT Drammen nå

Det er en Kristian i administrasjonen ja :) Morsomt at du kjenner han!

Høres jo så kult ut!! Prøve å lure jentungen av gårde (skummelt når man ikke kjenner noen der, visst nok :P )

Det blir supert! Det er flere som ikke kjenner andre som er påmeldt såvidt jeg vet. Hun kan jo prøve å få med seg noen kjente og :)

Ah, synd det er for langt unna med for kort varsel til at jeg kan bli med på dette. Føles forferdelig, meget fristende :lol:

Synd :/ Jeg har rett og slett ikke tenkt på å reklamere for opplegget her på sonen før nå. Burde ha gjort det litt tidligere.. :P

• Like 1
Guest lijenta
Skrevet

Jeg tror nok det ja :) Dette blir mitt 3. år med det, og jeg vet det er gjort et par år før jeg startet og. Jeg kommer til å arrangere det så lenge jeg er aktiv med DNTung hvertfall!

Det er en Kristian i administrasjonen ja :) Morsomt at du kjenner han!

Det blir supert! Det er flere som ikke kjenner andre som er påmeldt såvidt jeg vet. Hun kan jo prøve å få med seg noen kjente og :)

Synd :/ Jeg har rett og slett ikke tenkt på å reklamere for opplegget her på sonen før nå. Burde ha gjort det litt tidligere.. :P

Studerte sammen med han første året på Naturforvalting her i Bø :) Da var han stille men virket som han hadde mer å fare med enn han fikk fram

Skrevet

Da er jentungen påmeldt og gleder seg masse :)

Jeg så det var en frøken med en mailadresse som kunne vært fra dere ja :) Så hyggelig! Infomail er sendt ut. Jeg gleder meg veldig jeg og!

• Like 1