Turb Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Noen som vet hvor jeg finner NKKs antidopingreglement? Har både googlet og søkt på sidene deres uten hell. Synes det er ganske dårlig at det ikke er lett å finne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Det inngår vel som en paragraf i reglementene for utførelse av LP, AG, bruks osv? Tror ikke de har noe eget reglment for det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 16. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 I feks utstillingsreglementet henviser de til NKKs antidopingreglement - men det er dette jeg ikke finner noe sted... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Jeg prøvde å google. Det nærmeste jeg kom var et høringsdokument fra NKK: http://web2.nkk.no/wp-content/uploads/2012/01/Horingsbrev-NKKs-antidopingreglement1.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 16. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Ja etter ganske grundig leting nå og mye hjelp har jeg innsett at det mest sannsynlig ikke finns noe enda - skal sende en mail til NKK og spørre... Kan si ifra når jeg får svar så flere vet hvordan saken ligger an... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Denne uttalelsen dukket opp på FB Nytt dopingreglement er vedtatt av NKKs hovedstyre. Det er enda ikke gjort kjent når dette skal tre i kraft, men vedtaket vil medføre behov for utvidet informasjon til medlemmene. Per i dag mangler det kontrollordninger. Det er heller ikke gjort kjent hvordan de skal fungere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Her er det norske nye regelverket: http://web2.nkk.no/wp-content/uploads/2012/02/Antidopingregelverk_180214.pdf 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 20. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Ja så det akkurat Supert at det nå er lagt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Veldig bra. Skulle bare vært livstidsutestengelse for bruk av anabole steroider også i hundesporten. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 20. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Nå er det bare å håpe at NKK følger opp og tar tester (iallefall på alle kvalifiseringsstevner til VM osv) og at de kanskje kunne trappe opp helsesjekk av hunder på stevner (i det minste sjekke vaksinasjonskort og sjekke at det er riktig hund som er påmeldt...) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Liker punktet om at man kan søke dispensasjon for hunder som trenger medisiner for kroniske sykdommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts