Angilja Skrevet 7. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2014 Flere bilder! Så trøtt en liten valp blir av litt herjing i skogen! Finnes det noe finere en små valpepoter?? 8 Siter
Aslan Skrevet 9. April 2014 Rapporter Skrevet 9. April 2014 *oppdaterer for Angilja* Thorvald med eiere fikk komme på besøk i dag, for å kose på valpemager og utsette Thorvald for pirajatenner Thorvald er veldig stødig og trygg rundt valper, så han er kjekk for de små å få hilse på "Det var litt mange" Lille svart syns bakenden var morsomst Mens andre prøver å engasjere fronten Thorvald slo seg ikke helt løs med de små denne gangen, han hadde vel nok med å beskytte sine edle deler *sukk* Små hvite pelsdotter over alt! Som kravler over det hele! Samme profil Blåmann Hermegåsene Grønn! "Kan vi gå hjem mens jeg enda har alle kroppsdelene mine i behold???" "Leik med ooss" "Vi tar'ei!" Thorvald syns de var best en-til-en, ikke når hele flokken kom byksende Frøken rosa var søt Valpeklynge! Og plutselig ble det kveld På slutten når de var slitne var de mest ålreit, syns Thorvald sier frøken rød Mens rosa og blå må få ut litt mer energi Takk for at vi fikk komme på besøk En herlig gjeng med stødige, trygge og knallsøte valper 7 Siter
Angilja Skrevet 12. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2014 *oppdaterer for Angilja* Thorvald med eiere fikk komme på besøk i dag, for å kose på valpemager og utsette Thorvald for pirajatenner Thorvald er veldig stødig og trygg rundt valper, så han er kjekk for de små å få hilse på "Det var litt mange" Lille svart syns bakenden var morsomst Mens andre prøver å engasjere fronten Thorvald slo seg ikke helt løs med de små denne gangen, han hadde vel nok med å beskytte sine edle deler *sukk* Små hvite pelsdotter over alt! Som kravler over det hele! Samme profil Blåmann Hermegåsene Grønn! "Kan vi gå hjem mens jeg enda har alle kroppsdelene mine i behold???" "Leik med ooss" "Vi tar'ei!" Thorvald syns de var best en-til-en, ikke når hele flokken kom byksende Frøken rosa var søt Valpeklynge! Og plutselig ble det kveld På slutten når de var slitne var de mest ålreit, syns Thorvald sier frøken rød Mens rosa og blå må få ut litt mer energi Takk for at vi fikk komme på besøk En herlig gjeng med stødige, trygge og knallsøte valper Takk for trivelig besøk, og for at du la ut bilder! jeg er vist ikke så flink til å oppdatere denne tråde selv, hihi Siter
Cavalierflat Skrevet 12. April 2014 Rapporter Skrevet 12. April 2014 Åh, Thorvald med en haug med små snøballer Siter
Recommended Posts