Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Kristiansand


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

6 shibaer. Knertis er sist, men vi kommer ikke. Det irriterer meg litt, kjenner jeg. :P

Kanskje jeg klarer å gre av henne all pelsen innen da? Kanskje hun ser fin ut til tross? Kanskje dette er storcertsjansen vi venter på? Kanskje jeg bare skal slutte å prøve, til tross for at hun ofte vinner klassen sin? :teehe:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 shibaer. Knertis er sist, men vi kommer ikke. Det irriterer meg litt, kjenner jeg. :P

Kanskje jeg klarer å gre av henne all pelsen innen da? Kanskje hun ser fin ut til tross? Kanskje dette er storcertsjansen vi venter på? Kanskje jeg bare skal slutte å prøve, til tross for at hun ofte vinner klassen sin? :teehe:

6 Shibaer?? Det er jo ikke noe å lure på, dra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant dommeroversikten, men pleier det ikke komme en oversikt over tidspunkter og hvilken ring de forskjellige rasene skal stilles i? :)

Joda, syv-ti dager før utstillingen kommer det som heter PM - påmeldingsfristen må nesten få gå ut først, samt deretter organisering av ringfordeling, dommerbytter, også videre ;)

PM ligger nå på NKKs forside.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Joda, syv-ti dager før utstillingen kommer det som heter PM - påmeldingsfristen må nesten få gå ut først, samt deretter organisering av ringfordeling, dommerbytter, også videre ;)

PM ligger nå på NKKs forside.

Aha, takk for info :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 Shibaer?? Det er jo ikke noe å lure på, dra!

På mitt flygende teppe? :D Hadde jeg hatt lappen og bil ville det vært uproblematisk, men jeg veit ikke om jeg gidder å styre med å skaffe transport og å dra i otta for å få ei blåsløyfe, altså. :P Å dra til Bø var jo en roadtrip, dette blir mer styr, føler jeg.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mitt flygende teppe? :D Hadde jeg hatt lappen og bil ville det vært uproblematisk, men jeg veit ikke om jeg gidder å styre med å skaffe transport og å dra i otta for å få ei blåsløyfe, altså. :P Å dra til Bø var jo en roadtrip, dette blir mer styr, føler jeg.

Vi heier på dere!! :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mitt flygende teppe? :D Hadde jeg hatt lappen og bil ville det vært uproblematisk, men jeg veit ikke om jeg gidder å styre med å skaffe transport og å dra i otta for å få ei blåsløyfe, altså. :P Å dra til Bø var jo en roadtrip, dette blir mer styr, føler jeg.

Æsj at jeg ikke skal nedover, da hadde du vært pent nødt til å være passasjer!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars, du er jo så sjuk at du ikke engang ser de svære hullene på ryggen, på sidene og på låra. :lol:

Nei, vi står over denne. Jeg har det ikk i meg, rett og slett.

Jeg har Yari å sammenlikne med. Der er det jo ikke pels igjen! :lol: Men det er jo ikke veldig lenge siden du fortalte hvor mye du gledet deg til å stille mer fremover og fnyste av min pels-kommentar? ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Yari å sammenlikne med. Der er det jo ikke pels igjen! :lol: Men det er jo ikke veldig lenge siden du fortalte hvor mye du gledet deg til å stille mer fremover og fnyste av min pels-kommentar? ;)

Neida, men hun må ENTEN være nedrøyta eller i på vei opp eller i full pels. Ikke sånn flekktyfus-***** som nå. :P Greit, jeg skal se det an. Om jeg gjør en innsats kan jeg nok få av henne det meste på 1.5 uker. Og så kan jeg kaaanskje vurdere å kaste meg rundt...
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 gårdshunder, 13 aussier.

Helt greit antall. Fresco blir stilt fordi JEG trenger treningen :P

Har plutselig ingen gårdshunder som trenger storcert, men det blir stort tap å være hjemme med 7 påmeldte bikkjer :P

Du kan jo ikke være hjemme, Jesper trenger heiagjengen sin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...