TullBull Skrevet 15. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2015 Han er såååå herlig! Jeg også digger snapene av ham! Hehe, det er bra, for det blir fort mange av han Bajas sier takk takk for gode ord 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2015 ååh kan jeg og få snap av han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 15. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2015 Han er fortsatt en vakker fyr han der!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 16. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 ååh kan jeg og få snap av han? Klart du kan! Bare å legge til meg på snap: dj_une :) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Så flott han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts