Gå til innhold
Hundesonen.no

Så kom jeg hit oxo(",)


Cecilia

Recommended Posts

Heisann :)

Jeg er ei jente på snart 16 år. Bor i Svelvik på hverdagene, Oslo i helgene og noen ganger i Drammen :wink: Har noen dyr her 9 chinchillaer, 3 kaniner, 3 hamstre, 2 katter, 2 fugler og selølgelig en hund :) Hunden heter Alex(Alexander) og er født i mai i år. Han er en blaning av shefer(Vet ikke hvordan det skrives*ler*) vet ikke hvem som er faren men fikk vite at det var kanskje Border collie el Rotwailer, kanskje noen av dere kan hjelpe meg? hehe :) Har også en type på snart 21 som har ca rundt 18 chillaer :) Han har planer om senere og skaffe seg en hund som kan brukes til sporing da han jobber en del i RødeKors. Det var litt om meg, bare og spørre vis det er noe derelurer på :D

Setter inn noen bilder av Alex i samme sleng jeg :wink:

alex21jp.jpg alex39ie.jpg

alex8an.jpg

Han har tydelig vis ikke vokst fra katte kurven han brukte som valp :)

For bilder av mine andre dyr så kan dere gå inn på hjemme siden min!

Skriv gjerne i gjesteboka :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk alle sammen :D

Velkommen hit. det skrives Schäfer.. :) Ser ikke så mye annet enn schäfer i han jeg. :)

Okey, jeg å staving, glemmer altid hvordan det skrives :)

Som moro at han ser ut som en ren raset da :)

hehe, for alt jeg vet kan han jo være det, faren kan være hva som helst!

Kanskje det kommer bedre frem når han blir eldere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et gitt, vet ikke om det er så bra da...

im0034301mb.jpg

Nå skal vel ikke vi diskutere det her men, Halen tilsier at der er noe innblandet.. Og på dette bildet så minner han meg om en blanding av schäfer og rottweiler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vel ikke vi diskutere det her men, Halen tilsier at der er noe innblandet.. Og på dette bildet så minner han meg om en blanding av schäfer og rottweiler..

må nesten si meg enig med deg der Ricco.

Velkommen forresten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Du verden som jeg lo når den lille store valpen lå i kattekurven! Tror noen har glemt å fortelle schæferene at de er store jeg... Schæfersaken min er helt overbevist om at han er fanghund og har ikke noen problemer med å legge seg i sofaen, selv om den er full, han er jo liten

Velkommen skal dere være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk folkens :)

:D Du verden som jeg lo når den lille store valpen lå i kattekurven! Tror noen har glemt å fortelle schæferene at de er store jeg... Schæfersaken min er helt overbevist om at han er fanghund og har ikke noen problemer med å legge seg i sofaen, selv om den er full, han er jo liten  

Velkommen skal dere være!

;) sånn er det vel egentelig med alle store hunder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...