Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjøpe kamera i England?


Lunatic
 Share

Recommended Posts

Hei! Jeg skal til London i vinterferien, og jeg har nå begynt å tenke at je kaaanskje kunne få kjøpt meg nytt kamera der. Gidde jo ikke det hvis det ikke lønner seg, så har noen av dere erfaring med det? Er det billigere i London eller er det like greit å bare kjøpe her hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har fått for meg at det ikkje er så mykje dyrare i Noreg enn i utlandet, så eg hadde nok kjøpt her. Lettare med garantier og reklamasjon og.

Eg har kjøpt speilrefleks i Russland, dog. Det var gøy, sidan me hadde kommunikasjonsproblemer. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en del billigere der. De har kjeder som f.eks. Curry's (http://www.currys.co.uk/gbuk/index.html), du kan jo sammenligne litt priser der. Jeg kjøpte mitt nåværende kamera på Curry's, men husker ikke hva jeg sparte på det, dessverre (og det var mens vi bodde der, så snart fire år siden!).

Men kjøp gjerne et kamera som forhandles i Norge, ift. evt. problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at det var lite å spare egentlig. Må huske at du kan bare ha med deg verdier for 6000 om du er ute over 24 timer. Så når jeg så på speil refleks til mange mange tusen måtte jeg jo tollet det inn i Norge også.

Samt nyeste canon og slikt var det ikke mye å spare på når jeg var i London sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere!

Sjekket noen sider på nettet, og det kameraet jeg vil ha ligger enten likt eller høyere i pris i England :/ æsj, men da er det jo like greit å kjøpe her pga garantier og slikt, som @plutte sa :) Og det kommer jo litt på tollen også.. Jaja, da må man bare spare :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke denne prissøkemaskinen for å se om det er billigere: http://www.pricerunner.co.uk/

Ellers kan det jo selvfølgelig være at du er heldig og akkurat det du leter etter er på tilbud i en elektronikkjede akkurat da.

edit: du kan bare skrive inn modellnummeret/navnet og trykke søk;-)

Endret av 13de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...