Nirm Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Du må oppdatere hvordan det gikk da! Sånn til inspirasjon for en del andre her inne som ikke har peiling hva folk spiser om ikke går under "alt går i grisen" opplegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 9. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Du må oppdatere hvordan det gikk da! Sånn til inspirasjon for en del andre her inne som ikke har peiling hva folk spiser om ikke går under "alt går i grisen" opplegget. Hadde tenkt å gjøre det faktisk Middagen ble veldig god og veldig vellykket! Dette lagde jeg: Skjærte poteter , gulrøtter og cherrytomater i terninger og båter. Hadde masse gode urter oppi litt vann og olje, helte over, satte i ovnen og rørte jevnlig. Lagde kyllingkjøttboller med masse urter i. Stekte halve cherrytomater i panna med salt, pepper, urter og olje. I ettertid savnet jeg veldig noe sprøtt, kanskje bare litt oppskjært agurk feks. Men maten ble utrolig smakfull og ALL maten ble spist til tross for at jeg laget et halvt tonn Bilder som ikke yter helt rettferdighet, det ble veldig blasse bilder: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Så bra. Alltid moro å få til vellykkede middager! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 9. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Så bra. Alltid moro å få til vellykkede middager! Jepp! Spesielt når det var SÅ enkelt og så godt at det definitivt skal gjentas! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Det så godt ut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts