Lisad82 Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 For ikke så lenge siden fikk vi ett nytt familiemedlem, lille Milo, som nå er 11 uker. Vi søker derfor etter noen å gå turer sammen med, leke med og dele erfaringer med. Kanskje det er noen her som har en liten en på samme alder? Hadde vært hyggelig for både matmor og pelsen Siter
Bjarne123 Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Hvordan hund du fått deg:)? Siter
Maria Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Skrevet 22. Februar 2014 Vi bor i Lørenskog og har hatt noen treff i ny og ne Jeg har ikke valp selv, men en stødig, gammel dame har jeg! Hehe Tror flere i Lørenskog-området kikker i kategorien "rundt om i landet" enn på Oslo forresten! Siter
Lisad82 Skrevet 28. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Hei igjen! Litt tregt svar, men her kommer det Har en blandingshund på 14 uker. Han er blanding av Border collie, irsk setter og flatdoodle. Siter
Lisad82 Skrevet 28. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Vi bor i Lørenskog og har hatt noen treff i ny og ne Jeg har ikke valp selv, men en stødig, gammel dame har jeg! Hehe Tror flere i Lørenskog-området kikker i kategorien "rundt om i landet" enn på Oslo forresten! Skal sjekke det Stødige damer er bra det Siter
Cathrine Thune Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2014 Burde vært en gruppe for oss på Romerike Siter
Recommended Posts