Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Norsk Trekkhundklubb arrangerer lavterskelsløp med masse fine premier! Tilnærmet obligatorisk for alle med den minste interesse for hundekjøring. I invitasjonen er det oppgitt 3 km, men de beste pleier vel å kjøre på 4-5 minutter, så den distansen er kanskje noe overdrevet. Fantastisk morsomt løp, og nytt for i år er sledeklassen med 2-3 hunder. Bli med! :D

https://word.office.live.com/wv/WordView.aspx?FBsrc=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fdownload%2Ffile_preview.php%3Fid%3D1419946844912172%26time%3D1391453447%26metadata&access_token=786420429%3AAVLVDzGmtCRUVl_mSXwA0ZO-ZdzC47_eWn8b81kQa7RyOw&title=invitasjon+lys+12+kennel.docx

• Like 2
Skrevet

hmmm, sitter og tenker hvor jeg kunne satt meg og vært fotograf :P og om jeg er frisk nok :lol: damnit at jeg ikke bor der nå!! :o

Hvis du er frisk, men bare da, så synes jeg du skal komme! :D Da skal til og med jeg stille. Vurderer å kjøre med Klima. Litt..

Skrevet

Hvis du er frisk, men bare da, så synes jeg du skal komme! :D Da skal til og med jeg stille. Vurderer å kjøre med Klima. Litt..

om du skal gå med klima SKAL jeg ta bilder! men går det over bogstad campingen og ned til hvor? skjønte ikke hvor det endte... :P

Skrevet

om du skal gå med klima SKAL jeg ta bilder! men går det over bogstad campingen og ned til hvor? skjønte ikke hvor det endte... :P

Nei, starter inne ved Sørkedalen Idretts- og Bygdehus, og går i lysløypa der. Kjør 8 km forbi Bogstad camping. Lett å finne frem!

I så fall må vi trene litt sprint. Sjekke når klubben har treninger kanskje..

• Like 1
Skrevet

Nei, starter inne ved Sørkedalen Idretts- og Bygdehus, og går i lysløypa der. Kjør 8 km forbi Bogstad camping. Lett å finne frem!

I så fall må vi trene litt sprint. Sjekke når klubben har treninger kanskje..

du får håpe det er snø da *host* *hark* snø og regn hele neste uke... :P