Guest bikkje1 Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Var på skitur i hele går, så tok heller EFIT i dag.. 09:00. Simba bestemte seg for at NÅ skal vi opp. Så etter en kjapp luftings og frokost satt jeg på sonen osv., mens Simba koste seg med et tyggebein. 10:00. Simba er fortsatt opptatt med tyggebeinet/sover, og jeg spiller fifa og ser på "Ingen Grenser". 11:00. Resten av familien stod opp, så da var det ut på en kjapp luftings, igjen. 12:00. Rydder rommet for første gang i år (delvvis), og vasker og ordner buret til Ruf. Han ble fornøyd! 13:00. Ferdig med å rydde. Pappa trengte hjelp i garasjen, så da ble vi med, og Simba var ikke heelt fornøyd med å måtte stå å vente alene. 14:00. Sov Simba, så da spilte jeg mer fifa. 15:00. Ut på tur igjen. Hadde egentlig store planer om å gå en lengre tur (pleier aldri å gjøre det ved mindre jeg går i skogen), men Simba var så vimsete, så da ble det en halvtimes tur. 16:00-18:00. Simb sover, og jeg spiller et gammelt hundespill på en enda eldre ps2. 19:00. Spiser middag (rett i koppen og smoothie), og Simba får middagen sin (fôr og vann, fryst). 20:00. Hadde litt deig igjen, så brukte opp resten av sugar cookie-deigen. 21:00. Simba spionerer på folk utenfor. 22:00. Kveldstur. Så det var dagen vår, i korte trekk. Nå ligger Simba som et slakt på saueteppe sitt, og jeg ligger godt plantet i sengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Fifa 10 på morgenen? Hardcore! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Fifa 10 på morgenen? Hardcore! Det er fifa på iphone da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Det er fifa på iphone da. Det forklarer grafikken, lurte på om det var FIFA02 ellernoe Altså, JEG spiller ikke, men samboer spiller mer enn nok til at jeg får med meg sånt Koselig dag da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Det hundespillet tror jeg at jeg har spilt! Du kan gå i snuse-modus, sant? Også er det ulike hunder som hjelper deg, f.eks en politihund, schäfer. Det var ganske gøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Ooh, de kakene så gode ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Ooh, de kakene så gode ut! Enig! Men for uopplyste, hva er sugar cookie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Det hundespillet tror jeg at jeg har spilt! Du kan gå i snuse-modus, sant? Også er det ulike hunder som hjelper deg, f.eks en politihund, schäfer. Det var ganske gøy. Jupp! Måtte skru det av, ble så kvalm av snusemodusen. Enig! Men for uopplyste, hva er sugar cookie? Det er en kjeks, med veldig mye sukker i, og som egentlig ikke smaker så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Jupp! Måtte skru det av, ble så kvalm av snusemodusen. Det er en kjeks, med veldig mye sukker i, og som egentlig ikke smaker så mye. Hehe...namnam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts