MegaMarie Skrevet 6. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2014 Jeg skal nok ikke til Stord, men vi trenger jo alltids trening Av alle slag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Har dere noen faste dager? Jeg og Alba kommer en tur opp i slutten av oktober/begynnelsen av november. Blir mest sannsynlig tir-tor/ons-fre, og vi kunne tenkt oss tur/trening med Bergenssoniser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Da fikser vi trening en av de dagene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Da fikser vi trening en av de dagene Så bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 @Lica Ingen faste dager, bare når folk kan Enig med @Enits! Også må Meesha få møte Alba Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 @Lica Ingen faste dager, bare når folk kan Enig med @Enits! Også må Meesha få møte Alba Supert! Jeg tror det blir tirsdag 21.oktober og til torsdag/fredag samme uke Har forelesningsfri, så det er den uken som passer best Ja! Alba gleder seg til å burne rundt med Meesha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Supert! Jeg tror det blir tirsdag 21.oktober og til torsdag/fredag samme uke Har forelesningsfri, så det er den uken som passer best Ja! Alba gleder seg til å burne rundt med Meesha! Tirsdag og onsdag kan jeg ikke. Men torsdag derimot 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Nå skal vi stille ut på Norsk og Nordisk vinner, så da trenger vi trening! Noen som kan en dag denne uken? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Kan alle formiddager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Kan lørdag denne uken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Jeg kan ikke lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Da må dere lage et treff en annen dag denne uken, OG et Torsdag neste uke! (23. oktober) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Kan alle formiddager Hva gjelder som formiddag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Vi kan etter to hver dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Hva gjelder som formiddag? Før 14 Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Vi kan etter to hver dag Før 14 Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Haha, dere passer jo perfekt sammen! Passer dårlig for meg før 14. Noen som er med en ettermiddag? Torsdag ettermiddag? Eventuelt lørdag eller søndag en gang etter klokken 14? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Kan ons og søn hele dagen da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Søndag da Jeg jobber til 13 ca. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Jeg har falt litt av her, hva planlegges søndag? Tur el trening av noe slag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 @MegaMarie Vil du trene til N og NV?Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Jeg har sett feil på timelisten, så jeg kan hele dagen i morgen, torsdag og søndag denne uken Jeg er ikke helt i form, så en aktivitet som krever lite av meg men samtidig gjør at Meesha får brukt litt energi hadde vært fint. Løsslipp f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Vi kan alle dager, utenom søndager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 @MegaMarie Vil du trene til N og NV? Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Vi vil gjerne bli best til de utstillingene, ja Men generelt sett trenger vi trening av alt slag, så vi er gjerne med på lydighetstrening også! Frislipp mellom våre to er ganske uaktuelt uansett. Jeg må finne ut om søndag passer forresten. Jeg har en avtale med en venninne til helgen, jeg må bare finne ut hvilken dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Med på litt ringtrening neste torsdag hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Vi vil gjerne bli best til de utstillingene, ja Men generelt sett trenger vi trening av alt slag, så vi er gjerne med på lydighetstrening også! Frislipp mellom våre to er ganske uaktuelt uansett. Jeg må finne ut om søndag passer forresten. Jeg har en avtale med en venninne til helgen, jeg må bare finne ut hvilken dag. Frislipp med Meesha og Tidi skjer ikke! Vi kunne trent utstilling (det trenger vi også sånn på generell basis, og jeg kan jo bare trene litt mindre evt være "hjelp" dersom jeg blir sliten). Også gå en rolig runde i bånd etterpå. Noe slik vi gjorde da jeg du og @Enits trente sist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts