Gjest Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Veldig med på å gjøre dette til en greie! Ikke nødvendigvis én fast dag, men at vi (som nevnt tidligere) har denne tråden hvor vi kan avtale møter Som dere som var med i går kanskje fikk med dere trenger vi å trene litt på anerkjennelse av min eksistens og diverse sånt når det er kule hunder og mennesker rundt (Til de som ikke fikk det med seg: Meesha sleit utstillingsbåndet sitt da han så @*mokken* ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Til dere som snart skal på deres første utstilling, anbefaler at dere leser artikkelen "Ny i ringen". http://web2.nkk.no/om-nkk/informasjonsmateriell-fra-nkk/ Lykke til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Noen som vil trene en dag denne uken? Hva med i morgen eller på søndag? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Jeg reiser til Oslo i morgen formiddag og kommer ikke hjem før søndags kveld så vi kan dessverre ikke :/Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Har ikke mulighet i helgen dessverre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idastef Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Ikke jeg heller. Hva med torsdag som sist? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Vi er med på torsdag! Jeg får utstillingsline fra min gamle ridelærer, hun har GD, så den må da være kraftig nok til å tåle sprellewhips! Hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Helgen tror jeg ikke jeg får det til, men kanskje en ettermiddag neste uke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Kan folk på torsdag? Det er det eller helgen for vår del Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idastef Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Jeg er med på torsdag! Sånn i fem-seks-tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Høres veldig bra ut Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Jeg kan også på torsdag Jeg har fått snake kjede i posten og har festet det på det nydelige utstillingsbåndet vi har bestilt fra Australia Samme plass som sist? Jeg er hos mine foreldre nå, så jeg kan ikke plukke deg opp, @ingvildoline. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Samme plass som sist er bra Jeg satser på å få lånt bil, hvis ikke tar jeg bare bussen Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Vi kan også torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idastef Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Jeg tar med meg en eller to til som gjerne henger på i bakgrunnen som meg, kanskje de blir med ned på banen etterhvert. Gleder oss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Klokken 5 eller 6? For meg passer det bedre nærmere 6. 17:30 - 18? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 1730-18 er bra Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Jeg kan ikke torsdag, rumpen min har en treningsavtale kl 17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Hallo folkens, bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Hallo folkens, bilder Det er så mørkt ute på kvelden Blir dårlig med bilder da. Men jeg skal ta med kamera og håpe på litt lys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Jeg er her nå. Kommer ikke til å være her så lenge. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Merket stooor forskjell på Meesha fra første til andre trening vi hadde – dette er kjekt! Kan vi få til noe i uken som kommer, siden det er utstilling til helga? Vi trenger mer øvelse på tannvisning for fremmede! Gjerne også kommentarer på hvordan han går når vi rusler/spretter i lina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Merket stooor forskjell på Meesha fra første til andre trening vi hadde – dette er kjekt! Kan vi få til noe i uken som kommer, siden det er utstilling til helga? Vi trenger mer øvelse på tannvisning for fremmede! Gjerne også kommentarer på hvordan han går når vi rusler/spretter i lina Vi kan ihvertfall mandag kveld, muligens onsdag også men må sjekke kalenderen Fredag kan vi mellom 14.30 og 17. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Vi kan alle dager minus mandag, da er det kurs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Jeg kan alle dager utenom mandag og fredag. Vi trenger mye håndtering og tannvisningstrening. Litt stå og traving og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts