Elisabeth00 Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Jeg sendte bestilling og fikk tilbake svar, men har siden aldri hørt noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Da har jeg fått svar fra Bjorkis. De tar bestillinger Må måle Ida idag, også sender jeg inn. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Da har jeg fått svar fra Bjorkis. De tar bestillinger Må måle Ida idag, også sender jeg inn. Sent from my iPhone using TapatalkHvilken adresse sendte du til? For det er jo bare flott... Ventet I en måned jeg :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Da gjorde jeg og et forsøk på dem siden dere har fått svar (på en måte). Jami sender helt vilkårlige farger,så nå prøver jeg og björkis direkte for å se om det går å få de jeg vil ha. Dette blir jo spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Hvilken adresse sendte du til? For det er jo bare flott... Ventet I en måned jeg :-P Den man skal sende bestillingene til [email protected] Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Den man skal sende bestillingene til [email protected] Sent from my iPhone using Tapatalk dit jeg også sendte.... 4.6 og enda ikke fått svar... *knurre og purre* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 dit jeg også sendte.... 4.6 og enda ikke fått svar... *knurre og purre* Jeg har tidligere hatt problem med å nå de en gang, men etter det har jeg alltid fått svar fint. Tror de liker meg siden jeg har bestilt tre seler fra de haha Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Jeg har tidligere hatt problem med å nå de en gang, men etter det har jeg alltid fått svar fint. Tror de liker meg siden jeg har bestilt tre seler fra de haha Sent from my iPhone using Tapatalk de svarte med en gang nå og beklaget masse, de hadde mistet eposten min og skulle ordne selene med en gang. tjo. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2014 Juhu. Mailet bestilling i går,fikk faktura tilbake med en gang,blir gøy om de kommer kjapt også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 16. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2014 Hvordan går det med dere andre? Jeg har betalt for to seler og så var det helt stopp på kommunikasjon. Noen som har fått kontakt i det siste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2014 har betalt og tror den er sendt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 16. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2014 Har ikke bestilt enda. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2014 Fader. Jeg fikk mine i dag (skal hente på postkontor nå) Og ender altså opp med å betale både svensk og norsk moms. Butikker som pleier handle med utlandet ordner jo sånt veldig greit,at de drar av svensk moms om man betaler til Norge. Ble dyre seler allikevel gitt. Nå er jeg spent på om det ble rett farger og str. Til dere som ikke har bestilt enda: Avtal at de trekker fra Svensk moms! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2014 Fader. Jeg fikk mine i dag (skal hente på postkontor nå) Og ender altså opp med å betale både svensk og norsk moms. Butikker som pleier handle med utlandet ordner jo sånt veldig greit,at de drar av svensk moms om man betaler til Norge. Ble dyre seler allikevel gitt. Nå er jeg spent på om det ble rett farger og str. Til dere som ikke har bestilt enda: Avtal at de trekker fra Svensk moms! Tror ikke jeg har betalt begge før? Hvordan vet du det? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2014 Tror ikke jeg har betalt begge før? Hvordan vet du det? Sent from my iPhone using Tapatalk Fordi avgiften er ført på hentelappen og da jeg sjekket fakturaen står svensk moms der. Hos Jami har de klart det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2014 Fader. Jeg fikk mine i dag (skal hente på postkontor nå) Og ender altså opp med å betale både svensk og norsk moms. Butikker som pleier handle med utlandet ordner jo sånt veldig greit,at de drar av svensk moms om man betaler til Norge. Ble dyre seler allikevel gitt. Nå er jeg spent på om det ble rett farger og str. Til dere som ikke har bestilt enda: Avtal at de trekker fra Svensk moms! jeg måtte betale svensk moms til de jeg også. stusset på det men orket ikke mase mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2014 Har ikke fått svar etter jeg sendte mål. Men da skal jeg forsøke på nytt.. irriterende når de først svarer, og så hører man ikke mer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2014 Fikk rette farger og str men det ble dobbelt så dyrt som å bestille fra Jami (men der sender de helt bingo farger) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 5. September 2014 Rapporter Share Skrevet 5. September 2014 @Ane, hvordan er Nora i bryst og halsmål? Fikk svar fra bjorkis nå, de mente str 0 passer til henne. Pennys mål er:Vikt: 13,5-14 kg Mankhøyd: 49 cm Rygglengd: 50-51 cm Halve halsen: 19,5-20 cm Brystomfang: 61-62 cm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 10. September 2014 Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 @Ane, hvordan er Nora i bryst og halsmål? Fikk svar fra bjorkis nå, de mente str 0 passer til henne. Pennys mål er: Vikt: 13,5-14 kg Mankhøyd: 49 cm Rygglengd: 50-51 cm Halve halsen: 19,5-20 cm Brystomfang: 61-62 cm Det står på side 1 i tråden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 10. September 2014 Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Jeg sendte en meld og spurte om de var sikre på at hun ikke trengte spesialsydd sele. Fikk tilbake "Åh, er det nomesele du skal ha? Ja, da må hun ha spesialsydd."... Gav litt mer mening enn at hun skulle ha 0 ja Får bare håpe den passer nå da.Jeg har sendt hele bestillingen kanskje 5 ganger, der det står "nomesele på mål" Nå er jeg bare usikker på om jeg skal betale svensk moms også?Står:"Totalt belopp att betala: SEK 368"Men lengre nede på fakturaen står det:"Att betala SEK 460" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 16. September 2014 Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 FIkk svar at jeg måtte betale svensk moms, hvis ikke ble det dyrere for meg, siden de da måtte sende som packet og jeg da måtte betale norsk moms og tollgebyr. Så de gambler vel på at pakken skal komme igjennom uten å bli stoppet da, om de sender den som brev. Jaja, jeg betalte bare alt, så håper jeg selen kommer igjennom tollen uten å bli stoppet. Syns egentlig de virker litt useriøse Menmen, håper bare selen passer nå da, så blir det lenge til jeg behøver å ta kontakt igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 29. September 2014 Rapporter Share Skrevet 29. September 2014 Trippel-post Fikk selen i dag. Jeg måtte betale moms, så altså dobbel moms. Pris på spesialsydd sele + frakt ble da 620 kr... Ikke spesielt billig. Selen sitter bra tror jeg, skal ta noe bilder etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 30. September 2014 Rapporter Share Skrevet 30. September 2014 Trippel-post Fikk selen i dag. Jeg måtte betale moms, så altså dobbel moms. Pris på spesialsydd sele + frakt ble da 620 kr... Ikke spesielt billig. Selen sitter bra tror jeg, skal ta noe bilder etterpå Spent på bilder, har også vurdert sele herfra Andrea, på ipad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 30. September 2014 Rapporter Share Skrevet 30. September 2014 Trippel-post Fikk selen i dag. Jeg måtte betale moms, så altså dobbel moms. Pris på spesialsydd sele + frakt ble da 620 kr... Ikke spesielt billig. Selen sitter bra tror jeg, skal ta noe bilder etterpå De spesialsydde er vanligvis dyrere ,Synes det er ok pris jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts