Djervekvinnen Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Svart var dritlekkert! Syns også de er penest uten alt det håret på ørene. (den på bildet var akkurat passe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Jeg liker håret på ørene jeg Må jo ha litt å vifte med i vinden Kanskje det er en slik jeg skal få meg, matcher Casper iallefall! denne var forøvrig flott.. eller interessant, ser ut som den står på tå Saluki Bull Greyhound Dog Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Jeg liker håret på ørene jeg Må jo ha litt å vifte med i vinden Kanskje det er en slik jeg skal få meg, matcher Casper iallefall! denne var forøvrig flott.. eller interessant, ser ut som den står på tå Saluki Bull Greyhound Dog Utsulta amstaff 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Ja, og langbeint engelsk setter 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Bulle-lurchere er jo bare råflotte! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Bulle-lurchere er jo bare råflotte! Enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts