Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

De to siste passer.

Jeg ville uten tvil ha valgt Canon L serien om du har råd. Jeg har nettopp kjøpt Canon 70-200mm med f4.0 da jeg ikke hadde råd til den du linker til.

Som en god nr 2 ville jeg valgt Sigma sin. Men helt klart - kan du velge så kjøp Canon L serien. De er uten tvil aller best

• Like 2
Skrevet

Canon, sigma, tamron.

Det var rekkefølgen jeg kom fram til da jeg vurderte de samme objektivene, etter å ha søkt en evighet på nett. Valgte sigma, fordi jeg ikke hadde råd til canon.

Er veldig fornøyd med mitt, jeg har canon 70d :)

• Like 1
Skrevet

Jeg har kjøpt brukt objektiv en gang og gjør det ALDRI igjen, det var en dårlig erfaring... :(

har kjøpt alt mitt nå brukt og er strålende fornøyd, har kjøpt alt via foto.no bruktmarked og har inspisert alt først :)

• Like 1
Skrevet

har kjøpt alt mitt nå brukt og er strålende fornøyd, har kjøpt alt via foto.no bruktmarked og har inspisert alt først :)

Jeg kjøpte fra finn.no, og nå kjøper jeg heller nytt og bruker litt mer penger på det, da vet jeg 100% sikkert hvordan det er blitt brukt og håndtert ;)

Skrevet

Skal ikke kimse av Sigma. :)

Postet bilde

Det bildet er så sykt fint! Bare å si ifra om du vil ha besøk en gang, for det vil jeg veldig gjerne prøve meg på bilder.

Man får jo faktisk litt lyst på langhåret av bildet også.

• Like 1
Skrevet

Det bildet er så sykt fint! Bare å si ifra om du vil ha besøk en gang, for det vil jeg veldig gjerne prøve meg på bilder.

Man får jo faktisk litt lyst på langhåret av bildet også.

Bare å komme!

Jeg ønsker meg et godt zoomobjektiv, jeg. Har bare fast 30mm. :P

• Like 1