MonicaT Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Skrevet 21. Januar 2014 I fjor fikk Amigo betennelse i nakken etter vaksine. Når jeg for 1,5 uke siden tok ny vaksine + fornyelse av rabis ble de satt på ulike steder i nakken itilfelle hevelse i år også. Han fikk en kul der hvor rabis ble satt, men den er blitt mindre Lio fikk også en kul og den er ikke blitt mindre. Det var forrige fredag. Burde den ikke minske snart? Hvor lenge kan jeg vente før jeg sjekker det ut? Siter
Elisabeth00 Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Skrevet 21. Januar 2014 Tror whippeten hadde sin kul i 3-4 uker i alle fall. Sluttet å tenke over det da jeg fant mye info om at det var helt normalt Siter
Siri Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Skrevet 21. Januar 2014 Jeg har også opplevd at mine hunder har fått sånn kul, men den har alltid gått tilbake etter et par-tre uker. Siter
Gjest Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Skrevet 21. Januar 2014 Kulen etter rabiesvaksina satt i en good stund her også, en mnds tid tenker jeg? Siter
Emilie Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Skrevet 21. Januar 2014 Kul på Cujo også. Gikk halvannen uke før den var helt borte Siter
Vimsy Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Skrevet 21. Januar 2014 Tror whippeten hadde sin kul i 3-4 uker i alle fall. Her og! Var vel det dobbelte også... Siter
Recommended Posts