Gå til innhold
Hundesonen.no

Bonos bildetråd


Mentha
 Share

Recommended Posts

Her er bildetråden til Bono! Jeg har ikke egen hund, men søstra mi har en liten rottis-sak som jeg henger mye med! Her kommer jeg ganske enkelt til å legge ut bilder av turer vi er på, diverse sprell og spillopper vi finner på.

Første bilde er en collage med "Smile"bilder. Han er bare sååå happy når han får være med tante på tur, altså! Og jeg er jo også ganske glad for å ha han med- gå tur er kjedelig uten hund!

post-12282-0-85488600-1390047877_thumb.j

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange andre bilder også, men de ligger på telefonen, så må bare få overført til pc-en så kommer det flere bilder! :P

Når han var valp hadde han veeeldig bein i nesa, og fant seg ikke i hva som helst. Som minstemann i kullet fra et mer eller mindre sketchy oppdrett er det ikke rart at han var litt røff.. Heldigvis kom han til et hjem som satte klare grenser for hva som var greit og ikke, og nå er han en av de mest veloppdratte hunden jeg har vært borti :)

Ikke noe utstillingsemne, men fy søren han er smart! En fryd å jobbe med, han gjør alt han kan for å tilfredsstille den han jobber med. Må si jeg stolt når han smeller "på plass", ned i dekk, opp i sitt, uten å mukke eller spørre "Hvorfor skal jeg gidde det 'a liksom?"

Her er noen bilder tatt før jul når vi var på hyttetur i Trysil..

1467280_10151735561705870_269100994_n.jp
537298_10151735561800870_1352202808_n.jp

:wub::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :ahappy: Ja, både pga. den hvite flekken, og fordi han er liten med sine 62cm og 36kg.. Lille-Smurf, som vi kaller han! :P Syntes han er mye penere enn mange "rasetypiske" rottweilere med rynker og hengemage.. Så er han jo gullgutten min, da blir han jo automatisk verdens fineste uansett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...