Zoey Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Jeg gir den ene pelsen Glucosamitilskudd. han sliter med dårlige albuer, har prolaps og holder generelt et alt for høyt tempo i forhold til hva kroppen liker. Whippeten har prolaps, og hun får Cosequin og Stride. Men jeg leter etter et tillskudd som også har Devils Claw i seg.. da hovedsaklig til han med dårlige albuer og prolaps. Hører noen gir Cortaflex til hund.. er det da hesteversonen? kan man eventuelt kjøpe Devils Claw i ren form til hest og gi det, noen som eventuelt vet hvordan man regner ut dosering..? Anyone..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Du får egen Cortaflex til hund,men den til hest er helt lik. Husk bare på at doseringspumper og målebeger er beregnet på 500+ kg Du finner ikke noe bedre tilskudd enn Cortaflex og Stride. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Jeg har brukt Buteless med gode resultater, det inneholder Devil's claw og Yucca. På Kings Co sine sider står den under "påvirke oppførsel", men de fleste bruker den fordi den er fin mot infeksjoner/betennelser og er naturlig smertestillende http://www.kingsco.no/products-page/middler-til-a-pavirke-oppf%c3%b8rsel/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 16. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Men hvordan doserer du det da Renate? Fant ikke noe til hund, så regner med at du gir "hesteversonen"? jeg har bestilt Yuccaurter i pulverform, så tenkte prøve å finne Devils Claw også i pulver, hvis ikke kan man vel kjøpe hesteversonen av "ren" dewils Claw kan man ikke det da tro..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2014 Jeg ser på hva man skal gi en hest og doserer for 26kg, som Chicka er Gir alltid litt mer enn det man skal gi, men det er ikke noe man skal gå ut og anbefale, hvis du skjønner hva jeg mener?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2014 Bruker Stride til tider. C-vitamin kan også være et godt tilskudd. Stride inneholder vel også litt. Det samme gjelder omega-3-tilskudd. Godt for ledd og generell sunnhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2014 Det som er lurt å ha i bakhodet er at preparater som stimulerer produksjonen av leddvæske,gjør at kroppen senker sin egen. Så om man bruker over litt tid pga skade ol kan det være lurt å fortsette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts