Sofie & Aska Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Ei vennine, Carina Berentsen, har tatt noen nydelige bilder av Aska og bestekompisen Ridgeback Lufi. Ville vise frem hvor stor og flott Aska har blitt 5 Siter
Guest Bruv Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Så fin hun er! Hun minner litt om Aron (til Sofie) synes jeg Siter
Sofie & Aska Skrevet 15. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Flotte bilder! Hellestø? Ja Så fin hun er! Hun minner litt om Aron (til Sofie) synes jeg Takk! Ja hun gjør det! Her er et bilde av Aska og Aron sammen: Og her et bilde (tatt av samme fotograf) av en nedrøyta Aska i sommer: Siter
Snickers Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Wow, flotteste schäferen jeg noensinne har sett! 1 Siter
Sofie & Aska Skrevet 15. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Takk! Jeg må si jeg er enig Siter
Orca Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Fine Aska Fint du likte bildene Så fin hun er! Hun minner litt om Aron (til Sofie) synes jeg Hun er kjempelik! En kvinnelig Aron!! Hehe. Synes det er så morsomt, og at begge eiere heter Soph/fie og hundene Aron og Aska Siter
Recommended Posts