Anette Skrevet 18. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2013 Hun er i ekstase over skog DET ER SÅ KULT Prøvde å si vi var på en grusvei men hun nektet å høre Skulle egentlig ikke gå tur men hadde plutselig tid til overs, så syndet med halsbånd Var litt for mye syklister til å ha pi løs Jeg fant et fint løv jeg tenkte issi kunne pose med i munn,men Pi rev det løst og angrep det... Issi sier jeg vil ha goooooooooooodis Og ja pi er bindt 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. September 2013 Fant ut jeg måtte filme hun når hun er så sulten på morgenen vanligvis sitter hun i ro og venter men hver morgen er hun så immari sulten 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 20. September 2013 Rapporter Share Skrevet 20. September 2013 Hun var minst like herlig i virkelighet som på bilder!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 21. September 2013 Rapporter Share Skrevet 21. September 2013 Herremin så herlig hun er 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 21. September 2013 Rapporter Share Skrevet 21. September 2013 Halen! <3 Hun er veldig søt husker at min var hysterisk sulten hver morgen også når hun var valp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Vært på sitt første valpeshow. Andre beste tispe, kritikken lød som følger: 4mnd sort hvit. feminint hode m fine proposjoner. Kinnene skal bli tydeligere. Bredt ansatte ører. Vakker hals/nakke. Meget godt tilb. skulder. Sterk rygg. Godt kryss og halefeste. Hale korr. lengde som bæres i henh til standard. For alder godt utviklet front og bryskasse. Brede lår ,meget godt vinklet bakstell. Utm poter, mellomhender og haser. Bev seg typisk for alderen. Rekker tunge til Mona Mona måtte til med alternativ taktikk for å få Pi til å stå Pi stakk rett etter dette av, og tok seg en jubelrunde to fotballbaner bortover.... T og Mona fikk tak i hun rett før hun var i ringen.. Siste bildet var også til fotografen Jeg er veldig fornøyd med utviklingen hennes, hun er virkelig herlig og jeg gleder meg til årene fremover 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 22. September 2013 Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Hun ser bare så nydelig ut, herlige svære ørene Og grattis med fin debut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 Jeg har lekt taxi idag og rakk to valpeshow Vi var i drammen kl 9 og kastet Mona inn i ringen, Pi syntes det var litt ekkelt med hall så jeg tok over halvveis. Hun ble 2BTK. Dommer: Friedrich Birkmar Lovende valp. Godt feminint uttrykk. Mørke øyne. Fine ører. God bryst dybde. Nok vinkler frem. Sterk overlinje. For alder vel vinklet bak. Beveger seg godt fra siden. Noe ku haset bak. Trenger mer trening. Velvist 2BTK Etterpå lekte vi litt og koste på Toril/Nora/Mona/Bella før vi kastet oss i bilen og kjørte til Askim. Der hadde jeg sagt ifra jeg ikke kom men de var snille og sa de satte meg opp helt sist så jeg kunne komme, veldig snilt gjort da! I Askim satt jeg med Caroline og Kiwi. Pi ble BIR, stilt av undertegnende, det var faktisk litt gøy å stille hun selv Dommer: Steinar Balken mask hode og utrykk. Velplasserte ører og øyne. Vel plassert skulder. Godt forbryst og dybde. bra overlinje. velvinklet bak. beveger seg bra fra alle sider. vel vist, trivelig temperament. BIR Vi var inne i gruppen men ble ikke plukket ut, men Pi var da ganske sliten og gjorde fortsatt en bra figur. Under BIS finalen hadde pi bare raptus og jeg vekslet mellom godbitsøk og henge på arm mens jeg tok bilder av Kiwi som ble BIG1 og uplassert i BIS. Så fartet vi til Sverige, Pi sov gjennom hele shoppe seansen, sov hele veien hjem, tok et pitstopp for å lufte hun og nå er hun hjemme og sover i sofaen sin Pi kampet med rosetten 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 Bilder tatt hos Jeanette igår, 19 uker gammel. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. September 2013 Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 HÆ? Snakker du dialekt? Hæ??? Synes jeg hørte "e du sulten" på videoen! Det hadde jeg aldri trodd!!Ps. Pi er supersøt!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. September 2013 Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 Talli fikk lært henne essensielle ting som å rulle seg i bæsj under besøket :panda: *host* Og stå på kjøkkenbord så får man pølse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 HÆ? Snakker du dialekt? Hæ??? Synes jeg hørte "e du sulten" på videoen! Det hadde jeg aldri trodd!! Ps. Pi er supersøt!! nei men jeg har bodd i trondheim og er dialektforvirret også endrer jeg dialekt etter hvem jeg prater med,helt på bærtur jeg nemlig Pi har vært på FVF kurs og Apport kurs da 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 28. September 2013 Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 Hun er søøøt Men 1000 ganger søtere i virkeligheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 29. September 2013 Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Hun er kjempe søt! Gratulerer med BIR i går 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 29. September 2013 Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Tenkte jeg skulle snike inn et par bilder av søte Pi fra valpeshowet igår 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 29. September 2013 Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 ÅÅÅÅÅÅ SÅÅÅÅÅ SØT. grattis med BIR 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Pi er opptatt med å være pappadalt Hun leker rørlegger Vært på tur Ble BIR valp i Letohallen igår. Hun er megaklar for tur... Fra idag: 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Åååååå Pi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Fine bilder Håper jeg en dag får treffe henne Gratulerer med BIR! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Pi er som vanlig helt fantastisk og jeg er så glad i hund og jeg kjente idag at jeg har hun og ikke andre Pi vant en runde i Sonens matchshow! Hun er immari god på å slappe av også Igår ble hun BIR og BIG4 Idag ble hun 2BTK, med en flott kritikk. Etter helga ligger hun slik: Ellers litt mobilbilder: Hun vil ikke innse hun er for liten 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Pi er utrooooolig søt, og veldig glad! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Hun er bare himla søt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 For en fin corgi du har fått deg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Pi er utrooooolig søt, og veldig glad! Hihi,glaad? logrer jo så hun slår seg selv på sidene... Hun er bare himla søt Noenganger må man bare være veldig enig For en fin corgi du har fått deg! Jaaa Hun er så fantastisk og fin Også er hun KAMP corgi 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts