AstridN Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 Jeg har lest litt på et fransk hundeforum, og en veldig vanlig aktivitet der er noe som heter canicross - løping med hund (http://en.wikipedia.org/wiki/Cani_cross) Jeg har ikke sett noe sånt i Norge. Fins det? Det hadde vært noe for Derek og meg! 1 Siter
Ane Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 Her kalles det snøreløping Og er en gren innen for hundekjøring. Jeg og hunden min å snøreløper mye. Men har ikke konkurrert idet Men Vi(Bergen Trekkhundklubb) arrangerte barmarksløp i november, og da var det snøreløpingsklasse Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
AstridN Skrevet 14. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 Her kalles det snøreløping Og er en gren innen for hundekjøring. Jeg og hunden min å snøreløper mye. Men har ikke konkurrert idet Men Vi(Bergen Trekkhundklubb) arrangerte barmarksløp i november, og da var det snøreløpingsklasse Sent from my iPhone using Tapatalk Å, takk for info! Så bra at det fins! Det må jeg undersøke nærmere Siter
Meg Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 ta kontakt med norsk trekkhundklubb, de holder til i oslo, og har en aktiv nordiskgruppe som blant annet konkurrerer i snøreløping i barmarkssesongen 1 Siter
Nirm Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Hvor finner man terminlister for slike ting? Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.