buddy13 Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Valpen min er 9 mnd., og har alltid sovet mye. I en periode fra ca 4-8 mnd. var han mer aktiv igjen, men sov fremdeles store deler av døgnet. Nå er han helt tilbake på valpestadiet, sover seriøst hele tiden…. Han er glad, aktiv og leker mye, men han sover hele natten med oss (ca 22-06), samt store deler av dagen. Skikkelig sofahund.. Hvor mye sover deres valper på ca 9 mnd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Min er 8 måneder og sover kanskje to timer i løpet av en dag. Opptil 4 om ingen beveger på seg overhodet. Om natten sover han kanskje 5 - 6 timer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Opptil 4 om ingen beveger på seg overhodet Unnskyld, men nå måtte jeg flire litt, ser for meg du sitte HEEELT stille i sofaen så krapylet ikke våkner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Monti har alltid hatt en god avknapp og vært glad i å sove. Han sover stort sett hele dagen og absolutt hele natten. Men så får han aktiviteter og sånn på dagtid ellers, selvsagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 11. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Vi leker, trener og går masse tur ila dagen, likevel kan han altså sove hver eneste av de gjenværende timene i døgnet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Alle hundene mine har stort sett alltid sovet når det ikke skjer noe, hunder har jo annet søvnmønster enn oss feks. Og hva skulle de ellers gjøre, bare ligge og stirre ut i luften? Tipper ihvertfall 20 timer av døgnet soves vekk på normale dager med rundt 2-3 timer tur/aktivitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Mine sover også stort sett hele tiden når det ikke er aktivitet. De kan følge etter meg om jeg gjør husarbeid eller ligge våkne og se på, men som regel sover de Da de var valper var de våkne i ca to timer, sov ca to timer osv. De sov hele natten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 I hverdagen går vi og legger oss rundt 22:00 og står opp 07:30. 08:15 drar jeg, og da er han alltid for trøtt til å protestere. Men jeg vet at han i hvert fall sover til 13-14. Også sover han to-tre timer rundt 19:00. Kommer litt an på om vi har trent den dagen eller ikke gjort noe som helst. I helgene legger vi oss rundt 23:00, og da kan han sove til 11:00-13:00. Også sover han igjen rundt 19, eller tidligere hvis vi f.eks. har gått en lang tur osv. Så ca. 17 timer i hverdagen, og 15 timer i helgene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 11. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Godt høre at også andre sover bort dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts