jma Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Her kommer masse bilder fra dagens tur 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Flott hund! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Så fine bilder! Likte spesielt godt bilde nr. 4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 11. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Takk for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Flott hund og fine bilder! Jeg ønsker meg også en strand 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Så flott han er, lenge siden jeg har sett en "bullehund" som jeg kunne tenkt meg selv Er han fra Norge eller utlandet? Skal være ærlig og si at jeg vet ikke noe om rasen hans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 11. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Flott hund og fine bilder! Jeg ønsker meg også en strand Takk her i Larvik har vi masse masse fine strender Så flott han er, lenge siden jeg har sett en "bullehund" som jeg kunne tenkt meg selv Er han fra Norge eller utlandet? Skal være ærlig og si at jeg vet ikke noe om rasen hans Takk for det Han kommer fra et oppdrett her i Larvik. Pappaen hans og besteforeldrene på andre siden er importert fra Teneriffe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Herlige D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Herlige bilder, han er jo bare rålekker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Så flott han er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Tusen takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts