Gjest Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Som tittelen sier søker jeg tips om en dyktig smådyrsveterinær i Bodø. En god allmennpraktiker. Grei på kommunikasjon. Ikke en som tar helt av med alle prøvene som fins på vet-kontoret over en liten filleting (jeg har møtt ett par sånne i Oslo, og jeg lurer fortsatt på hva de selv mente de dreiv på med). Håndterer hund på en fin måte. Noen å anbefale? (Eller noen å styre unna) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Jeg har brukt Bodø Dyreklinikk i snart 25 år. De er dyktige og jeg stoler på de. Avhengig av hva problemet er så varierer det hvem jeg vil gå til på klinikken. Er problemet indremedisin, hud, skjelett? De har kompetansen sin på ulike områder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Vi har også brukt Bodø Dyreklinikk. Da til vanlige helsesjekker, filleting, større operasjoner, allergiutredning og avlivning. Mitt inntrykk er at de er jevnt over flinke i arbeidet sitt, imøtekommende, rask i diagnosen, ærlig uten å overdrive. Med to-fire hunder valgte vi å kjøre til Bodø istede for Fauske, ikke pga pris eller så, men fordi det var mer effektivt og bedre 'miljø' på klinikken i Bodø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Jeg har brukt Ivar Skålbones mest. Han er flink syns jeg! Men kan anbefale Bodø Dyreklinikk generelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Glemte visst å takke for tipsene deres! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts