Shlush Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Jeg ønsker å kjøpe kaninskinn som jeg skal bruke til belønningsleke til hunden :-) Jeg sjekka skinnlåven men 100kr i ekspedisjonsgebyr?? tips?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Solgte ikke @Ganzie nettopp leker i kaninskinn? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Jeg/ Hundegodt har også leker i kaninskinn, får mer inn snart med strikk osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Jeg lager litt hundeleker av kaninskinn, men selger ikke hele skinn Har nok materiale til en leke til, og så blir det noen dager til neste forsendelse av nylonbånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Garver du selv kan du få billig salta skinn av meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 http://www.cleanrun.com/index.cfm?fuseaction=product.display&Product_ID=715&ParentCat=276 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 9. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Jeg synes mange av kaninskinnlekene er dyre :/ Og lite "flagrette" :-P hehe! Garving er kanskje litt arbeid og vanskelig?? :-) Hva er frakt på cleanrun? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Jeg ville bestilt hos @Ganzie, da har du garanti for at kaninskinnene *garantert* kommer fra et sted hvor de iallefall ikke er mishandlet eller importert fra Asia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts