Gå til innhold
Hundesonen.no

Løfter grevinneflabben min og vinker


tm100015
 Share

Recommended Posts

Får gjøre som andre og presentere meg selv:)

Er 33 år og alenemor til 2 gutter på 12 og 14 år, vært skilt i 9 år. Vi har 160L akvarium med fargerike fisker av all slags, en 3color katt, et hamster, og Chihuahua.

Vi bor meget sentralt i Åsane noe som gjør det midt i blinken for spaserturer med vovven, kjedelig å gå alene til tider så vist det er flere som vil bli med så heng på :)

vel, det er det jeg kommer på i første omgang så jeg sier hei og takk for nå :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen! En annen alenemor i Åsane her! :)

En mor i åsane her :) Hehe

Satser på å få vofs igjen til sommeren :) Velkommen skal du være :)

Så kjekt å se flere fra Åsane her inne :)

Hvor forretrekker dere å gå på tur med hunden her i Åsane ? :)

Jeg synes det er kjekt å gå rundt liavattnet, spes. nå som turstien rundt vannet er ferdig.... :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Så kjekt å se flere fra Åsane her inne :)

 

Hvor forretrekker dere å gå på tur med hunden her i Åsane ? :)

Jeg synes det er kjekt å gå rundt liavattnet, spes. nå som turstien rundt vannet er ferdig.... :ahappy:

Liavannet, andedammen på rolland og hjortland :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se flere fra Åsane her inne :)

Hvor forretrekker dere å gå på tur med hunden her i Åsane ? :)

Jeg synes det er kjekt å gå rundt liavattnet, spes. nå som turstien rundt vannet er ferdig.... :ahappy:

Liavatnet og ellers rundt i nabolaget her. Av og til postveien inne i Mellingen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

andedammen ja, det har jeg altid kalt liavannet hehehe... så det finnes en andedam altså? min sønn sier den ligger bak fotball banen på rolland skole??? bort dit må jeg en gang og gå på tur.. kjekt med nye steder også selv om det er lett å bli komfetabel med gammle rutiner hehehe ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

andedammen ja, det har jeg altid kalt liavannet hehehe... så det finnes en andedam altså? min sønn sier den ligger bak fotball banen på rolland skole??? bort dit må jeg en gang og gå på tur.. kjekt med nye steder også selv om det er lett å bli komfetabel med gammle rutiner hehehe ;)

Det er helt sant :) Rolland er der jeg vokste opp, og utrolig nok har klart å bosette meg igjen :) Koselig område å gå tur i synes jeg :) Om man skal gå lang tur kan man gå over og ned på andre siden også, da kommer man ned der som hjortlandsdalen starter (teit forklart i know, men husker plutselig ikke hva det heter oppi der)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sant :) Rolland er der jeg vokste opp, og utrolig nok har klart å bosette meg igjen :) Koselig område å gå tur i synes jeg :) Om man skal gå lang tur kan man gå over og ned på andre siden også, da kommer man ned der som hjortlandsdalen starter (teit forklart i know, men husker plutselig ikke hva det heter oppi der)

hehe ja nei jeg vet hva du mener.... ja skal prøve å få meg en liten utforsknings tur der når sommeren titter frem ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...