tm100015 Skrevet 6. Januar 2014 Rapporter Skrevet 6. Januar 2014 Får gjøre som andre og presentere meg selv:) Er 33 år og alenemor til 2 gutter på 12 og 14 år, vært skilt i 9 år. Vi har 160L akvarium med fargerike fisker av all slags, en 3color katt, et hamster, og Chihuahua. Vi bor meget sentralt i Åsane noe som gjør det midt i blinken for spaserturer med vovven, kjedelig å gå alene til tider så vist det er flere som vil bli med så heng på vel, det er det jeg kommer på i første omgang så jeg sier hei og takk for nå 3 Siter
Malinka Skrevet 6. Januar 2014 Rapporter Skrevet 6. Januar 2014 Hei og velkommen!! En annen alenemor i Åsane her! 1 Siter
Enits Skrevet 6. Januar 2014 Rapporter Skrevet 6. Januar 2014 En mor i åsane her Hehe Satser på å få vofs igjen til sommeren Velkommen skal du være 1 Siter
tm100015 Skrevet 6. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2014 Hei og velkommen! En annen alenemor i Åsane her! En mor i åsane her Hehe Satser på å få vofs igjen til sommeren Velkommen skal du være Så kjekt å se flere fra Åsane her inne Hvor forretrekker dere å gå på tur med hunden her i Åsane ? Jeg synes det er kjekt å gå rundt liavattnet, spes. nå som turstien rundt vannet er ferdig.... Siter
Enits Skrevet 6. Januar 2014 Rapporter Skrevet 6. Januar 2014 Så kjekt å se flere fra Åsane her inne Hvor forretrekker dere å gå på tur med hunden her i Åsane ? Jeg synes det er kjekt å gå rundt liavattnet, spes. nå som turstien rundt vannet er ferdig.... Liavannet, andedammen på rolland og hjortland 1 Siter
Malinka Skrevet 6. Januar 2014 Rapporter Skrevet 6. Januar 2014 Så kjekt å se flere fra Åsane her inne Hvor forretrekker dere å gå på tur med hunden her i Åsane ? Jeg synes det er kjekt å gå rundt liavattnet, spes. nå som turstien rundt vannet er ferdig.... Liavatnet og ellers rundt i nabolaget her. Av og til postveien inne i Mellingen. 1 Siter
Mardina Skrevet 6. Januar 2014 Rapporter Skrevet 6. Januar 2014 Er også fra Åsane, men bor ikke der nå Velkommen skal du være 1 Siter
tm100015 Skrevet 7. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 andedammen ja, det har jeg altid kalt liavannet hehehe... så det finnes en andedam altså? min sønn sier den ligger bak fotball banen på rolland skole??? bort dit må jeg en gang og gå på tur.. kjekt med nye steder også selv om det er lett å bli komfetabel med gammle rutiner hehehe 1 Siter
Enits Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 andedammen ja, det har jeg altid kalt liavannet hehehe... så det finnes en andedam altså? min sønn sier den ligger bak fotball banen på rolland skole??? bort dit må jeg en gang og gå på tur.. kjekt med nye steder også selv om det er lett å bli komfetabel med gammle rutiner hehehe Det er helt sant Rolland er der jeg vokste opp, og utrolig nok har klart å bosette meg igjen Koselig område å gå tur i synes jeg Om man skal gå lang tur kan man gå over og ned på andre siden også, da kommer man ned der som hjortlandsdalen starter (teit forklart i know, men husker plutselig ikke hva det heter oppi der) 1 Siter
tm100015 Skrevet 7. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Det er helt sant Rolland er der jeg vokste opp, og utrolig nok har klart å bosette meg igjen Koselig område å gå tur i synes jeg Om man skal gå lang tur kan man gå over og ned på andre siden også, da kommer man ned der som hjortlandsdalen starter (teit forklart i know, men husker plutselig ikke hva det heter oppi der) hehe ja nei jeg vet hva du mener.... ja skal prøve å få meg en liten utforsknings tur der når sommeren titter frem 1 Siter
Mardina Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Andedammen ja..har gått MAAAANGE turer rundt der Er vokst opp rett i nærheten og gikk på Rolland skole i min pure ungdom.... 1 Siter
Enits Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Andedammen ja..har gått MAAAANGE turer rundt der Er vokst opp rett i nærheten og gikk på Rolland skole i min pure ungdom.... Jeg også 1 Siter
Mardina Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Jeg også Men jeg er nok litt eldre enn deg da 1 Siter
Enits Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Men jeg er nok litt eldre enn deg da Sikker på det? 1 Siter
Mardina Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Sikker på det? Tror det. Er 79-modell jeg 1 Siter
Enits Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Tror det. Er 79-modell jeg Bare 6 års forskjell Hehe 1 Siter
Mardina Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Bare 6 års forskjell Hehe I hodet er jeg uansett ikke en dag over 25.... Siter
Enits Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 I hodet er jeg uansett ikke en dag over 25.... Hehehe, er ofte sånn Siter
Recommended Posts