Gå til innhold
Hundesonen.no

Ønsker kjøpe sele og dekken til valp Bergen!


Ane
 Share

Recommended Posts

Ønsker å kjøpe et regndekken og en sele til Ida. Noen som har noe de ikke bruker som kan passe? Kjenner at jeg ikke vil kjøpe noe nytt da hun vokser så fort.

Hun er en 12 uker gammel alaska husky på ca 8kg. Skal måle henne etterpå :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et hurrta varmedekken, men det det er 50cm, så sikker stor foreløpig.. Men om du vil ha det kan jeg ta det med opp til Bergen, men da må jeg vite det iløpet av kvelden ;)
Så ikke denne! Har du bilde, og hva skal du ha for det? :) Hun er 40cm i ryggen, så er nok ikke såå lenge til hun er der. Nora er 50, så passer henne til det :) Er det vanntett ytterst? :) Sent from my iPhone using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg veldig gjerne ha det! :D

Målet på dekkenet er 36 cm., så da blir det vel for lite.

Om du vil kan vi møtes en dag, så kan du prøve selen på Ida? Jeg kjøpte den ny for en trehundrelapp, tror jeg det var. Den er svært pent brukt :)

Har bestilt en slik på Ebay for 100,-, men tror kanskje den blir litt stor til henne med en gang. Men hun kan jo egentlig ikke ha blå da.. haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å kjøpe et regndekken og en sele til Ida. Noen som har noe de ikke bruker som kan passe? Kjenner at jeg ikke vil kjøpe noe nytt da hun vokser så fort.

Hun er en 12 uker gammel alaska husky på ca 8kg. Skal måle henne etterpå :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har forresten et dekken til, men det er 55cm. Kjøpt på hooks, men finner ingen bilde av det på nettbutikken deres. Det er blått og rødt. Nærmeste jeg kom ved googlesøk, det likner på dette, men ikke så mye hvitt på: http://www.google.no/search?biw=360&bih=297&tbm=isch&sa=1&ei=qdHHUs6kB6KK4ASpm4GYBQ&q=hooks+dekken+hund&oq=hooks+dekken+hund&gs_l=mobile-gws-serp.3...4345.5479.0.5818.5.5.0.0.0.0.152.523.3j2.5.0...0...1c.1.32.mobile-gws-serp..5.0.0.fyKO64IaaEs#biv=i%7C15%3Bd%7CTbTvF6WhJoIggM%3A

Kun prøvd på, lappen henger enda på. Ga 249kr for det, du kan få det for 150 om du vil ha det ;) Skal være et varmedekken, men jeg aner ikke om det er vanntett osv da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten et dekken til, men det er 55cm. Kjøpt på hooks, men finner ingen bilde av det på nettbutikken deres. Det er blått og rødt. Nærmeste jeg kom ved googlesøk, det likner på dette, men ikke så mye hvitt på: http://www.google.no/search?biw=360&bih=297&tbm=isch&sa=1&ei=qdHHUs6kB6KK4ASpm4GYBQ&q=hooks+dekken+hund&oq=hooks+dekken+hund&gs_l=mobile-gws-serp.3...4345.5479.0.5818.5.5.0.0.0.0.152.523.3j2.5.0...0...1c.1.32.mobile-gws-serp..5.0.0.fyKO64IaaEs#biv=i%7C15%3Bd%7CTbTvF6WhJoIggM%3A

Kun prøvd på, lappen henger enda på. Ga 249kr for det, du kan få det for 150 om du vil ha det ;) Skal være et varmedekken, men jeg aner ikke om det er vanntett osv da..

Får ikke opp noe bilde, men må ha vanntett ytterlag! :) Send meg en PM om det andre du :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme sele i samme størrelse bare rød som Ingvildoline til Tidi nå. Den begynner hun å vokse ut av nå, så om Ida ikke er langt fra Tidi sin størrelse, så kan det være den blir for liten ganske snart. Jeg og kjøpte min på ebay for ca 100 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme sele i samme størrelse bare rød som Ingvildoline til Tidi nå. Den begynner hun å vokse ut av nå, så om Ida ikke er langt fra Tidi sin størrelse, så kan det være den blir for liten ganske snart. Jeg og kjøpte min på ebay for ca 100 kr.

Hvor stor er det Tidi er? :) Har kjøpt i L fra Ebay, så den passer nok om en stund.

Heidi: Gleder oss!!! :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor er det Tidi er? :) Har kjøpt i L fra Ebay, så den passer nok om en stund.

Heidi: Gleder oss!! :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Åå, trodde du sa du hadde kjøpt den i M :) Har ikke veid henne eller målt henne siden sist. Da var hun 9,7 kg og var 42,5 cm høy. Hun vokser ut av sin M sele nå :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, trodde du sa du hadde kjøpt den i M :) Har ikke veid henne eller målt henne siden sist. Da var hun 9,7 kg og var 42,5 cm høy. Hun vokser ut av sin M sele nå :)

Nei, tenkte hun ville vokse fort :P Se i tråden vår str. på Ida! Haha :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sjekket det andre dekkenet nå, og det skal være vann- og vindtett det også :) Så om du vil ha det også kan du få kjøpe det. Akkurat for lite til Gira :/

Hva var størrelsen på det? Finner du et bilde av det? :)

Heøt glemt av å hente dekkenet! Sorry! Skal prøve å få mannen til å kjøre meg søndag, eller hente i byn en dag til uken :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var størrelsen på det? Finner du et bilde av det? :)

Heøt glemt av å hente dekkenet! Sorry! Skal prøve å få mannen til å kjøre meg søndag, eller hente i byn en dag til uken :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

55cm :)

Jeg kommer opp igjen søndag kveld. Så enten kan de hentes på kvelden da (usikker når, men sikker ikke før 22), eller til uka :)

2aakmf8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...