Justisia Skrevet 30. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2013 Altså, tralle og bur i ett, ikke sånn man kan sette løse bur på. Noen som har peil på slike? Hva kan anbefales, hva er ikke bra osv? Og hvor får man tak i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 30. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2013 Mye traller på deg her! Eller mener du bur og tralle, kanskje? Jeg vet at kelamannen lager, bilde her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 30. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2013 Mye traller på deg her! Eller mener du bur og tralle, kanskje? Jeg vet at kelamannen lager, bilde her Bur og tralle i ett skulle det være. Akkurat sånn jeg tenker på, men vet ikke hvor fin jeg syntes denne var da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 31. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2013 Zoo-giganten og hundihuset har. Begge er på facebook. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 31. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2013 Annonse Hund i huset. De selger også en type som kan klappes helt sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts