Heidihj Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Jeg har ikke positiv erfaring med nakkeline som feste. Har opplevd flere ganger at ivrige hunder som hopper, spretter og galopperer setter en fot fast i nakkeline og rett og slett tryner skikkelig frem. Det har skjedd når jeg har festet nakkeline til sele. Jeg syns bukstropp virker bedre, men har ikke prøvd det. Personlig ville jeg heller vært føre var. Har selv hatt en hund som kom seg ut av selen, og det enkleste for oss var rett og slett å stoppe, ikke dra men gå tilbake å ta tak i selen. Det fungerer veldig fint på ski og det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Anatomien til hunden vil jo sikkert påvirke, altså hvor opptrukken buken er i forhold til brystkasse. Tetris ville kunnet hatt en ganske så løs bukstropp uten problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Jeg f. Ex liker ikke å ha på halsbånd i tillegg til sele om de skal dra ol. Så ville heller brukt buk stropp. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts