Gå til innhold
Hundesonen.no

Ziwi Peak - noen med erfaring?


Justisia
 Share

Recommended Posts

Fikk noe prøveposer på Ziwi Peak å D4A. Bikkjene gikk jo bananas. Det er dyrt ser jeg på ulike nettbutikker som selger det. Rimligst er 229 for 1kg. I følge anbefalt mengde pr dag, vil en slik sekk vare 11 dager for ene hunden her i huset. dvs 20kr dagen. Og det synes jeg er i overkant dyrt. Men, fra tid til annen, og på turer, tenker jeg at det kunne vært greit med noe tørrfor som ikke inneholdt diverse som bikkjene ikke har så godt av.

Er det noen som har prøvd dette som fullkost til hundene? Erfaringer?

Testet Orijen, men interessen for maten var ikke så stor og det som kom ut var mye mer enn forventet, samt at de lydløse gassutslippene deres kunne blitt brukt i kjemisk krigføring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd Ziwi Peak etter å ha fått noen prøver, og det falt i smak. Det var nok mer JEG som synes at formatet var litt merkelig, også det at det skulle bløtlegges.

Valgte også å ikke bruke det pga pris, men trur nok det er veldig bra reint ernæringsmessig. Samtidig blir jeg litt lattermild av alle disse ekstremt langreiste hundefôrene en kan få tak. :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...