Debbie Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Det er disse bildene, og jeg vil gjerne at gjenskinnet etter blitzen kunne være redigert fra øynene??? Har lyst til å bruke de til julekort, men synes det ødelegger så- er det mulig å gjøre noe med? Blitt veldig glad hvis noen kunne hjelpe meg. Siter
Alzenas Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Er ingen proff, men duger dette? Fjernet restene av godbiter også. N Beste jeg fikk til med dette: Siter
Debbie Skrevet 21. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Du er en knupp, TAKK :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: Så fantastisk nå ble jeg glad:) Siter
Alzenas Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 Bare hyggelig det :-DGod jul :-) Siter
Debbie Skrevet 22. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 Tusen takk igjen, og god jul til deg også Siter
Recommended Posts