simira Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Jeg har tenkt å trene lp og rally på parkeringsplassen på Isdammen på Årvoll i morra. Kommer til å sette opp et par skiltkombinasjoner tenker jeg. Bare å hive seg med om noen vil! Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.