Debbie Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Lurer på billige regndekken til Prima. Ho er pr nå 53 cm fra nakke til halefeste og er 4mnd. Oppdretter tror at moren er rundt 55 cm. Så hva er lurt å kjøpe av lengde? Har regndress i 50, men det er så knølete bare for en liten tur. Og siden det er meldt den våteste julen på lenge, så vil jeg gjerne ha et billig greit regndekken. Blir glad for tips og innspill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Høøks har mye rart til en billig penge, selv er jeg godt fornøyd med kvalitet ifht pris osv. Jeg ville sjekket ut der jeg. Også ville jeg kanskje kjøpt 55 eller kanskje tom str 60. Hun er jo bare 4 mnd og vokser nok raskt inni det, men det er jo litt lettere og bedømme om du drar i en butikk og prøver, ikke noe vits i og kjøpe så stort at hun ikke kan bruke det før om en mnd, men ingen poeng i og kjøpe noe som hun vokser ut av på 2 uker heller. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 19. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Glemte å si at det absolutt ikke må være foret. Har ett foret dekk som jeg har impregnert, men bikkja kovner jo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Biltema har rimelige regndekken i forskjellige størrelser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 19. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Såklart. Tenkte ikke på en gang. Men når jeg tenker meg om har jeg bare funnet refleksdekken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 http://nettdyret.no/enkelt-regndekken-3123.html Dette har vi til chien og BC-blandingen, skikkelig fornøyd. Lett å ta med, er tett (såklart), og 56 cm høres igrunn ganske passe ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2013 Jeg kjøpte regndekken fra Hööks da Bris var valp Men str på det var helt på bærtur, så det ville jeg prøvd på før jeg kjøpte det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 20. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2013 Jepp må ta med dyret, for lengden er ikke så vanskelig, dermed er det fryktelig vanskelig å finne noe som passer rundt midjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts