Gå til innhold
Hundesonen.no

TV-serie


buddy13
 Share

Recommended Posts

Er ikke du hestejente? Mener å huske det...

Min guilty pleasure på serie-fronten er nemlig Wildfire. Den er egentlig latterlig dårlig, som et wendy-blad, men så blir man hekta allikevel... Ikke noe man får noe ut av, men fantastisk som hjernedød underholdning ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghost Whisperer! Elsk på den serien altså, gaaah :heart:

Ellers begynte jeg å følge med på Revolution da jeg syns den så spennende ut, og så langt liker jeg den og er allerede hekta! Tommel opp, selv om jeg misliker karakteren Charlie litt men :aww:

Syns også Once Upon a Time virker veldig spennende, men har ikke fått sett den enda, men jeg får vel ta tak i det snart også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supernatural, Firefly, The Walking Dead, American Horror Story, Elementary, Oz, Misfits

Også skal visstnok Sleepy Hollow or Spartacus være bra

Misfits ♥ Kjempemorsom, og spennende. Av serier som ikke allerede er nevnt; Marvels Agents of SHIELD (artig underholdning) og The Americans (veldig spennende og velspilt). Og selvfølgelig Buffy (!!) om du ikke har sett den. Har sett hele Buffy opp igjen etter jeg fikk Netflix :D

Happy Endings ler jeg høyt av, og QI (youtube) er koselig underholdning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SIGNERER!!

Å, du nevner sånn alle som er BEST! Men Elementary likte jeg ikke, den ble for amerikansk..

Eg likar Elementary, men eg er forelska i Lucy Liu. :D Jonny Lee Miller er slett ikkje verst han heller, eg lar meg lett sjarmere.

Andre serier!

Planeten vår

QI

Black Books

Poirot

Misfits

Dresden files

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LolaPagola: Dean mener du? Hehe, han ser fortsatt like morsk ut! ;) Syns det er litt av sjarmen ved serien, jeg. Sam (Jared Padalecki) er vel en av de mest wainete tv-serierollene ever, mens Dean (Jensen Ackles) er så morsk at du kan dø på deg. Syns det er festlig, jeg... :lol:

det er helt uholdbart!!! hahaha

Sent from my LG-P880 using Tapatalk 4

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breaking Bad er bare helt konge!

Gold Rush

Bering Sea Gold

Twin Peaks er magisk visst du ikke har sett den

It`s Me Or The Dog

Dyrepolitiet i Philadelphia

Klovn (dansk serie som jeg tror har blitt tekstet på norsk også viss du har problemer med folk som snakker med poteter i munnen).

God bedring forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...