jaktlykke Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Jeg har to kritikker på finsk som jeg ikke skjønner bæret av. Er det noen av dere som kunne hjulpet meg å oversette? Her er de: Siter
HHC Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Hallo - var ikke du på tur med finske venner? Hvis ikke du får hjelp pling på meg, så skal jeg høre med den delen av den firbente slekta som bor i Finland Siter
jaktlykke Skrevet 18. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Desember 2013 Takktakk, @janson var så supersnill å hjelpe meg 1 Siter
Mirai Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Skrevet 18. Desember 2013 Hva med han tolken fra Mandelaseremonien? Han kan sikkert finsk også . ...bittelitt OT, men klarte ikke å dy meg! 3 Siter
jaktlykke Skrevet 18. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Desember 2013 Hihi ja han kunne sikkert gitt en strålende oversettelse Siter
Recommended Posts