Gå til innhold
Hundesonen.no

Winterdogshow Budapest


MaritaS
 Share

Recommended Posts

Jeg er fryktelig tidlig ute, men det kan jo hende noen her plutselig tenker at "det hadde vært kult" og slenger seg på. Første påmeldingsfrist er 6. Januar. Og man kan dra med seg intet mindre enn FIRE CACIBS.

Tanuki skal stilles i Intermediate 13, 14, 15 og 16 februar. Om man får tre CAC i løpet av de fire dagene så kan man smykke seg med tittelen "Ungarsk Champion". Det er en mulighet for at to av brødrene hans stiller, men håper på at de er nakne under utstillinga. Kuma er allerede Ungarsk sjamignon så han skal få passe leiligheten.

Info om utstillinga finnes her (den er utrulig dårlig oppdatert, så ville heller satse på facebooksiden deres).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke pent å legge ut sånne fristetråder Marita.

Hvor kaldt er det i Budapest i februar?.. :Grin:

Bikkjekaldt! Kan ligge på alt fra fem pluss til femten minus (men føles som temperaturen er på rundt frysepunktet fordi alt er så flatt). Utstillingen er så klart innendørs. Holdes i samme hall som de holdt WDS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm kunne vært spennende,men det står ikke noe info om dommere enda eller hvem dommerene er :P

Nope. Jeg meldte meg nå på uansett da jeg antar at alle kommer til å være ukjente for meg, og helt sikkert fra Ungarn, Romania, Slovakia, Tsjekkia eller Tyskland. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

I dag, 7 dager før første påmeldingsfristen kom dommerlista: http://www.kennelclub.hu//files/files/FEHOVA_CACIB_2014.pdf Den bærer preg av å bli satt sammen i all hast, med bare to (tre, men ene er ungarsk som bor i tyskland) utenlandske dommere på landets største utstilling. Det er bare en dommer for hele gruppe V, så virker ikke som de venter så alt for stort oppmøte :P

Det kommer nok av problemene som den ungarske kennelklubben har hatt med staten, men kjedelig at den kommer så sent med tanke på hvor mange utlendinger som har/hadde lyst til å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...