soelvd Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Åh, fikk smake et krydder her om dagen som var helt fantastisk godt men dessverre ikke å få tak i her i Norge. Det er kjøpt på svinesund og er Knorrs pizza og pasta-krydder. Noen som skal til grensa og kan handle noen sånne bokser for meg og sende i posten? Evig takknemlig og kan godt betale litt for bryderiet. Plus porto og sånt, naturligvis. 1 Siter
soelvd Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Jepp! I mai.... Nødløsning? Skal si vestlendinger planlegger harryhandel langt frem i tid Siter
mokken Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Nødløsning? Skal si vestlendinger planlegger harryhandel langt frem i tid No problem! Skal gå MH med Lykke 04. mai i Sverige, med mindre det kræsjer med løpetid. Siter
Martine Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Mulig vi skal dit neste helg Siter
soelvd Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 No problem! Skal gå MH med Lykke 04. mai i Sverige, med mindre det kræsjer med løpetid. Aaah Mulig vi skal dit neste helg Åh, om du gidder og har tid så si ifra? Det kryddere løser nemlig mitt evige problem med å gjenskape en skikkelig, italiensk pizza Kanskje jeg kan kjøre nedover og hente og, så slipper du sende. 1 Siter
Malinka Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Jeg skal høre om noen i familien skal handle i Sverige før jul, da kan jeg ta med tilbake. Og avlevere på vei til nyttårsfeiring i Haugesund. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
soelvd Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Jeg skal høre om noen i familien skal handle i Sverige før jul, da kan jeg ta med tilbake. Og avlevere på vei til nyttårsfeiring i Haugesund. Sent from my iPhone using Tapatalk Det hadde også vært helt fantastisk, tusen takk Siter
Raya Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Hvis ingen av de over kan, så skal vi til sverige i januar Siter
Guest bikkje1 Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Noen som skal på nordby-senteret? Siter
Raya Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Noen som skal på nordby-senteret? Vi skal i januar Siter
Guest bikkje1 Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Vi skal i januar Sender deg PM. Siter
Anette Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Åh, fikk smake et krydder her om dagen som var helt fantastisk godt men dessverre ikke å få tak i her i Norge. Det er kjøpt på svinesund og er Knorrs pizza og pasta-krydder. Noen som skal til grensa og kan handle noen sånne bokser for meg og sende i posten? Evig takknemlig og kan godt betale litt for bryderiet. Plus porto og sånt, naturligvis. Send meg sms skal dit imorgen! Siter
soelvd Skrevet 12. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Send meg sms skal dit imorgen! Oog Anette er den heldige som få. Handle for meg. Tusen takk, sms sendt Tusen hjertelig til alle dere andre hjelpsomme sjeler :) 1 Siter
Siri Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Hva skulle man gjort uten sonen . 5 Siter
Toril Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 En stund så jeg for meg et hus nedlesset av krydder :Grin: ,men så stoppet det hos Anette .Kunne blitt MYE krydder 1 Siter
soelvd Skrevet 12. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Hva skulle man gjort uten sonen . Spist kjip, smakløs mat Enig med du En stund så jeg for meg et hus nedlesset av krydder :Grin: ,men så stoppet det hos Anette .Kunne blitt MYE krydder Og det hadde vært heeeelt greit 1 Siter
Recommended Posts