Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt undeforum?


Recommended Posts

Jeg savner et sted å kunne poste ting som egentlig faller litt mellom alle stoler i mitt hodet. Men et sted å poste temaer som dyrevelferd innen produksjon, miljø, menneskerettigheter innen produksjon og slike saker.

Ikke passer de i "Hundesaker i media" om det omhandler pelsdyr eksempel (så sant det ikke er hunder da), og ikke passer de alltid inn i "Andre dyr" heller (typ at en kjede stopper å selge produkter som er kritikkverdige). Og noe omhandler jo ikke andre dyr, men om miljøsaker, eller kritikkverdige forhold hos en produsent for mennesker. Eller at de gjør noe bra (endrer på kritikkverdige forhold) etc.

I "Alt mulig" så synes jeg at de drukner fort fordi det er mange poster og stor aktivitet der. Og vanskelig å finne tilbake noen ganger.

Men vet ikke om det egentlig er nok engasjement om slike saker til å opprette et egent underforum for det?

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner et sted å kunne poste ting som egentlig faller litt mellom alle stoler i mitt hodet. Men et sted å poste temaer som dyrevelferd innen produksjon, miljø, menneskerettigheter innen produksjon og slike saker.

Ikke passer de i "Hundesaker i media" om det omhandler pelsdyr eksempel (så sant det ikke er hunder da), og ikke passer de alltid inn i "Andre dyr" heller (typ at en kjede stopper å selge produkter som er kritikkverdige). Og noe omhandler jo ikke andre dyr, men om miljøsaker, eller kritikkverdige forhold hos en produsent for mennesker. Eller at de gjør noe bra (endrer på kritikkverdige forhold) etc.

I "Alt mulig" så synes jeg at de drukner fort fordi det er mange poster og stor aktivitet der. Og vanskelig å finne tilbake noen ganger.

Men vet ikke om det egentlig er nok engasjement om slike saker til å opprette et egent underforum for det?

Jeg er veldig enig! Jeg tenker meg noe som debattunderforumet kanskje? Men ikke begrenset til hund?

EDIT: Noe slikt som aktuelle saker og politikk på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*titte på KG*

Gjerne noe som har samme takhøyde på debattforumet, siden noen saker engasjerer folk. Men jeg ville ha sluppet at det druknet ned i ting som at folk hopper ut av vinduet fordi de må shoppe med kjæresten, eller mener at morderen Mandela er død (lov meg en ting at det ALDRI blir noen sånn anonym posting funksjon her!!!) og magen til Fotballfrue...

Aner ikke hva det kunne hete. Noe a la aktuelt innen miljø og velferdish? Med noen undertekst som hentyder til at det er miljøsaker og velferdssaker for både dyr og mennesker.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som tenker at Hundesonen kanskje burde holde fokus rundt nettopp hund? Vi har en politikktråd, en baby og barnetråd (som ganske selvsagt er uinteressant for de fleste uten barn) og akkurat nå-tråden.

Av og til er det helt ok å diskutere annet enn hund, men egne underforum for politikk og samfunn på et hundeforum? Da synes jeg kanskje forumet like gjerne kan omdøpes til Skravlesonen. Og da har jeg i grunnen ikke noe her å gjøre heller :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo frivillig å både lese og poste i underforum. :)

Ja, men jeg synes egentlig det er litt dumt at jeg frivillig, velger å ikke stikke innom sonen så hyppig, fordi øverst i "nytt innhold" ligger AN, baby og barn- og politikktråder. Jeg pleier å gå inn på sonen for å diskutere og lese om hund. Jo mindre det blir av det, jo mindre interessant blir det for meg å stikke innom. Mulig jeg er helt alene om det.
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Done

Ja, men jeg synes egentlig det er litt dumt at jeg frivillig, velger å ikke stikke innom sonen så hyppig, fordi øverst i "nytt innhold" ligger AN, baby og barn- og politikktråder. Jeg pleier å gå inn på sonen for å diskutere og lese om hund. Jo mindre det blir av det, jo mindre interessant blir det for meg å stikke innom. Mulig jeg er helt alene om det.

Du har faktisk fult mulig valg å filtrere vekk underforumet generelt i hva du får opp :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...