soelvd Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Jeg trenger klokke! Vi har ikke all verdens god råd, så jeg tenker under tusenlappen. Allergisk mot nikkel om det har noe å si. Liker best sånne metallklokker, men lær kan vurderes om de er rålekre Noen gode tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Mango har mange fine klokker http://www.chanti.no/P-MANGO_klokker?gclid=CJf2htPipbsCFczC3god1TcAWg#P-MANGO_klokker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 De fleste urmakere har brukbart utvalg av klokker, også i den rimeligere klassen. Anbefaler deg å dra og se, jeg. Et armbåndsur skal sitte på så mange timer hver eneste dag at det ikke kan være irriterende å ha på, og det finner du jo bare ut ved å prøve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 10. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Mango har mange fine klokker http://www.chanti.no/P-MANGO_klokker?gclid=CJf2htPipbsCFczC3god1TcAWg#P-MANGO_klokker Hat hatt Mangoklokke før. Den ramle nesten fra hverandre etter noen mnd, så ble lite imponert over kvaliteten dessverre.. De fleste urmakere har brukbart utvalg av klokker, også i den rimeligere klassen. Anbefaler deg å dra og se, jeg. Et armbåndsur skal sitte på så mange timer hver eneste dag at det ikke kan være irriterende å ha på, og det finner du jo bare ut ved å prøve. Finner liksom ikke noe jeg liker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Hva slags stil liker du da? Det finnes jo et hav å velge mellom Sølv eller mer gull/bronsenyanser, stor/liten, rund/firkantet, kraftig/spinklere, bling/helt enkel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 10. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Hva slags stil liker du da? Det finnes jo et hav å velge mellom Sølv eller mer gull/bronsenyanser, stor/liten, rund/firkantet, kraftig/spinklere, bling/helt enkel... Sølv, passe stor, ikke bling? Jeg vet liksom ikke helt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Gosj, jeg leste "rimelige, fine damesokker", og rygger ut igjen. Har ikke peiling på hverken fine sokker eller klokker. Håper du finner en fin klokke (eller sokker!). 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Sølv, passe stor, ikke bling? Jeg vet liksom ikke helt.. Fremdeles veldig mange forskjellige stiler å velge mellom da... Hva med å bare googlesøke litt og se litt hva som finnes for å finne ut hva slags type du vil ha? @ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Digital eller med visere? For å gjøre det enda vanskeligere, så ser klokker ofte anderledes ut på, så anbefaler deg å prøve dem på Jeg har en old school fra casio, ligner på denne. Den er kjempe fin i virkeligheten, går til alt. De ser ganske anderledes ut på, noe sånt: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 10. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Gosj, jeg leste "rimelige, fine damesokker", og rygger ut igjen. Har ikke peiling på hverken fine sokker eller klokker. Håper du finner en fin klokke (eller sokker!). Fint med fine sokker, men det er ikke så viktig at jeg gidder lage tråd Fremdeles veldig mange forskjellige stiler å velge mellom da... Hva med å bare googlesøke litt og se litt hva som finnes for å finne ut hva slags type du vil ha? Problemet er jo at jeg ikke vet hvilken stil jeg liker Men denne klokken var veldig fin synes jeg! Hva er det for et slag? Digital eller med visere? For å gjøre det enda vanskeligere, så ser klokker ofte anderledes ut på, så anbefaler deg å prøve dem på Jeg har en old school fra casio, ligner på denne. Den er kjempe fin i virkeligheten, går til alt. De ser ganske anderledes ut på, noe sånt: Jeg vet ikke, jeg liker best visere tror jeg. Men den der var også fin. Er det noen fordel med digital på noen måtE? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Jeg vet ikke, jeg liker best visere tror jeg. Men den der var også fin. Er det noen fordel med digital på noen måtE?Lettere å se hva klokken er! Neida Innmaten er jo forskjellig, men ellers er det nok bare smak og behag hva man liker. Så liker du visere best, gå får det. Det er tidløst og pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 10. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Lettere å se hva klokken er! Neida Innmaten er jo forskjellig, men ellers er det nok bare smak og behag hva man liker. Så liker du visere best, gå får det. Det er tidløst og pent Jeg kan klokka såpass godt at jeg føler visere går fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Jeg er veldig glad i merket Gul. Ikke alle som fører de i Norge lengre, men er å få tak i på nett. Remmene på de fleste av de er avtagbare, og de har mange remmer i stoff med borrelås. Ypperlig for nikkelallergikere. Ellers har jeg også en klokke i titan. Veldig fin for allergikere også. Og fordelen med visere er jo å kunne bruke den som kompass om man går seg bort i skogen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Den du likte der er dyr! Longines er et sveitsisk dyrt merke. Men du finner helt sikkert rimeligere merker som ligner. Selv liker jeg Skagen. Litt enklere, gjerne rektangulære i stål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts