Gå til innhold
Hundesonen.no

Rimelige, fine dameklokker


soelvd
 Share

Recommended Posts

Hat hatt Mangoklokke før. Den ramle nesten fra hverandre etter noen mnd, så ble lite imponert over kvaliteten dessverre..

De fleste urmakere har brukbart utvalg av klokker, også i den rimeligere klassen. Anbefaler deg å dra og se, jeg. Et armbåndsur skal sitte på så mange timer hver eneste dag at det ikke kan være irriterende å ha på, og det finner du jo bare ut ved å prøve.

Finner liksom ikke noe jeg liker :thumbsdown2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digital eller med visere? For å gjøre det enda vanskeligere, så ser klokker ofte anderledes ut på, så anbefaler deg å prøve dem på :)

Jeg har en old school fra casio, ligner på denne. Den er kjempe fin i virkeligheten, går til alt.

Review+Casio+Mens+Best+Watches+A168WA-1Y

De ser ganske anderledes ut på, noe sånt:

image3xl.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosj, jeg leste "rimelige, fine damesokker", og rygger ut igjen. :lol: Har ikke peiling på hverken fine sokker eller klokker. Håper du finner en fin klokke (eller sokker!).

:lol: Fint med fine sokker, men det er ikke så viktig at jeg gidder lage tråd :lol:

Fremdeles veldig mange forskjellige stiler å velge mellom da... :P Hva med å bare googlesøke litt og se litt hva som finnes for å finne ut hva slags type du vil ha?

Longines-womens-watches-collection-2013.

Problemet er jo at jeg ikke vet hvilken stil jeg liker :lol: Men denne klokken var veldig fin synes jeg! Hva er det for et slag?

Digital eller med visere? For å gjøre det enda vanskeligere, så ser klokker ofte anderledes ut på, så anbefaler deg å prøve dem på :)

Jeg har en old school fra casio, ligner på denne. Den er kjempe fin i virkeligheten, går til alt.

De ser ganske anderledes ut på, noe sånt:

Jeg vet ikke, jeg liker best visere tror jeg. Men den der var også fin. Er det noen fordel med digital på noen måtE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, jeg liker best visere tror jeg. Men den der var også fin. Er det noen fordel med digital på noen måtE?

Lettere å se hva klokken er! Neida :D

Innmaten er jo forskjellig, men ellers er det nok bare smak og behag hva man liker. Så liker du visere best, gå får det. Det er tidløst og pent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere å se hva klokken er! Neida :D

Innmaten er jo forskjellig, men ellers er det nok bare smak og behag hva man liker. Så liker du visere best, gå får det. Det er tidløst og pent :)

:lol: Jeg kan klokka såpass godt at jeg føler visere går fint :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i merket Gul. Ikke alle som fører de i Norge lengre, men er å få tak i på nett.

Remmene på de fleste av de er avtagbare, og de har mange remmer i stoff med borrelås. Ypperlig for nikkelallergikere.

Ellers har jeg også en klokke i titan. Veldig fin for allergikere også.

Og fordelen med visere er jo å kunne bruke den som kompass om man går seg bort i skogen. :aww::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...