Kristiin Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Juleoppryddning Leker: Svart lang hjemmelaget leke, 15,- Blå hurley leke. VERDENS sterkeste leke! 45,- (aldri brukt) Største knuteleken 50,-Mindre knuteleke 20,- (aldri brukt) Knuteleke m/ ball 30,- (aldri brukt) Stor hvit knute 10,- Stor liten knute 5,- Litt av hvert: Et par potsokker, polstert nederst, noen bitehull på den ene. str. M. 100,- eller budGod brukt/slit kobbel 10,- Hjemmelaget blått halsbånd, mykt og godt. 20,- ca str. MSlit orange bånd, brukt til briard. 10,- Blå reim med dott (hjemmelaget) leke, 10,- Førstehjelp (nyttig). 50,- Seler: Lærsele. "Laika L" meget justerbar, god sele som er pent brukt. 200,- Grønn polstet sele, låsene er vanskelig og åpne 40,- brukt til BC. Blå sele, en god sele jeg har brukt mye selv. 50,- Reflekssele, størrelse stor (usikker) er for stor for min briard (30kg) 50,- Burgunder/hvit på innsiden. HJEMMELAGET ny og fin sele! 200,- eller bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 5. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Vis dere synes det er for dyrt, så kom fritt med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Gubben sier jeg har for mye hundeleker Jeg hadde egentlig lyst på alt i bilde 1.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Den Laika lærselen, tror du den kan passe en Rottweiler tispe på rundt 40kg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts