Ganzie Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Jeg har planer om å kjøpe et back on track dekken til Ganzie, da hun blir lettere stiv nå på vinteren. Jeg har ikke personlig erfaring med BOT, men jeg ser jo at både to og firbeinte har god effekt, så da er det verd et forsøk. Spørsmålet er bare hvilket skal jeg velge? Nettingdekken, eller "vanlig"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Harly har nettingdekkenet og jeg kommer nok til å kjøpe det til Lykke også, ettersom det kan brukes i varmere temperaturer (og innendørs etter trening). Er det så kaldt at det blir i tynneste laget så hiver jeg bare etter vinterdekken over eller har sauskinn inni bilburet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Jeg valgte fleec nå sist og er veldig fornøyd med det. Har også netting. Det "vanlige" syns jeg personlig er veldig lite brukervennlig og ser veldig stivt ut for hunden å ha på. Og lager mye "lyd". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 4. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Takk for svar Tenkte også litt på netting av samme årsak, flere brukesområder, og kan ha det under hennes vanlige genser. Da blir det nettingdekken på gamlemor og knebeskytter på meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Jeg har det vanlige tror jeg og veldig fornøyd Nå har jeg kun brukt mitt etter tur (i bilen på vei hjem og litt hjemme) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Har også det vanlige. Lager ikke noe lyd her, men liten hund da. Mykt og fint dekken syns jeg. Bruker det bare som vinterdekken, og vinddekken, eller dersom hun ligger i bilen og sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Jeg har vanlig, og synes det er greit, lager litt lyd men veldig varmt. Nettingdekkenet blir ikke så varmt, men jeg synes det er mer sjuskete/løsere i formen. Spørs om jeg ikke kjøper fleece etter hvert. Men det hadde utrolig god effekt, både på meg og bikkja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts