Gå til innhold
Hundesonen.no

Krilos slække 1. desember

Recommended Posts

Skrevet

I går hadde vi en rolig og deilig søndag, og her kommer bildene, dårlige mobilbilder men :P

ca. 9 og alle 3 ligger i senga, 2 sover..

IMG_4351_zps9055f5c9.jpg

ca. 10 ligger vi fortsatt i senga, denne gang 2 våkne

IMG_4359_zps021b2020.jpg

ca. 11 ligger vi fortsatt i senga, og jeg er super voksen og spiller Animal Crossing på min rosa 3ds :lol:

IMG_4360_zps378a31a3.jpg

og ca 12 har jeg funnet badet og skal dusje

IMG_4362_zps9e29e4b7.jpg

13 spiser vi frokost

IMG_4363_zpsaf2fbce6.jpg

også var vi ute på tur i noen timer :)

IMG_4370_zps133d2f90.jpg

IMG_4381_zps9cc80218.jpg

IMG_4390_zps7670f96e.jpg

IMG_4405_zps4cf2ae15.jpg

IMG_4423_zps5f67368e.jpg

like etter 16 drikker jeg saft

IMG_4426_zps03227cf8.jpg

ca 17 ser jeg på at samboer gjør rent

IMG_4428_zpse3bed53e.jpg

ca 18 finner jeg ut at jeg får hjelpe til litt i huset og henger frem litt pynt

IMG_4431_zps11318333.jpg

ca 19 har Leo fått seg et margbein og kose seg med

IMG_4435_zps7c0e840b.jpg

ca 20 ligger Leo og jeg og sløver på sofaen

IMG_4439_zps3e5063e4.jpg

21 koser jeg meg med gløgg

IMG_4444_zps45c247cf.jpg

22 var vi på vei hjem etter å ha hentet cellofan hos svigers..

IMG_4458_zpsb10e739d.jpg

23 er Leo veldig hjelpsom når jeg skal pakke inn et par gaver som må bli levert fort..

IMG_4461_zps7bd00fb1.jpg

IMG_4468_zps1aeb7451.jpg

og 24 finner vi senga..

IMG_4470_zps0dc9fb36.jpg

• Like 9
Skrevet

Det så ut som en koselig dag! Likte de julekulene :)

takk :) liker de jeg også, noe av julepynten jeg har fått av svigermor som passer til huset og min stil :lol:

• Like 1
Skrevet

Ser på at samboeren gjør rent :lol: Akkurat sånn det skal være!

Så ut som en fin tur i skogen. Hvor gikk dere?

Veldig fin refleks Leo har da ;)

Skrevet

Ser på at samboeren gjør rent :lol: Akkurat sånn det skal være!

Så ut som en fin tur i skogen. Hvor gikk dere?

Veldig fin refleks Leo har da ;)

Haha, jepp, samboer har bomma skikkelig om han var ute etter ett husmoremne gitt :lol:

Vi gikk så og si rett ut av døra hjemme, over ene jordet og rundt om i skogen der ikke så mange går når det ikke er skiføre og videre over på "kuosaurusjordet" (ref. Bloggen) også var vi hjemme igjen :lol:

Veldig fin refleks, også så deilig med den klipsen ;)

Leo er skikkelig søt altså :wub:

Åå, tusen takk, koselig sagt :heart:

Åh, herlig dag :D Liker at det ikke bare er vi som later oss :lol:

Skal ikke søndager være sånn da? :lol: skikkeig deilig med sånn super sløv dag av og til, både for Leo og oss egentlig, og deilig å bare ture rundt oss 3 også :ahappy:

Du la vel merke til hvem som bar cellofanen hjem? ;)

Skrevet

Det er så kjekt når dyrene er med og hjelper med innpakningen. Kattene her er spesielt hjelpsomme når det kommer til gavebåndet. :sleep:

Leo er som alltid supersøt - og DS! :lol:

Skrevet

Herlig! Samboere skal støvsuge de :)

Jeg likte også de julekulene, akkurat sånne jeg vil ha selv :D

Jepp, samboere skal støsvuge, vaskegulv og vaske bad og lage middag... Så kan jeg pynte og tørke litt støv :aww::lol:

Det er så kjekt når dyrene er med og hjelper med innpakningen. Kattene her er spesielt hjelpsomme når det kommer til gavebåndet. :sleep:

Leo er som alltid supersøt - og DS! :lol:

Å, gavebånda ja, ofte så har de forsvunnet innen jeg skal bruke dem :lol:

Må jo ha råååsa ds :aww:

• Like 1
Skrevet

Haha, jepp, samboer har bomma skikkelig om han var ute etter ett husmoremne gitt :lol:

Vi gikk så og si rett ut av døra hjemme, over ene jordet og rundt om i skogen der ikke så mange går når det ikke er skiføre og videre over på "kuosaurusjordet" (ref. Bloggen) også var vi hjemme igjen :lol:

Veldig fin refleks, også så deilig med den klipsen ;)

Samme med min, han har sagt han trodde han slapp å lage så mye mat selv når han fikk seg kjæreste. "Da skulle du blitt sammen med ei annen" har jeg svart. Jeg hater å lage mat, og når jeg lager middag er det stort sett toast eller ferdigkylling fra Meny :lol: Ikke noe kokk gitt!

Deilig da å ha så mye plass å gå på utenfor døra. :) Men du bor jo ikke i verdens navle heller. :lol:

Ja, nye klipsen er bra. :P Folk har klaga så fælt på den andre at de har trekt tilbake alle gamle typer og sendt med ny klips i retur. :P Den knekker også når det flere minus, helt ubrukelig

Skrevet

Jeg likte også julekulene :)

Er så glad i å se bilder av Leo, han ser alltid så fornøyd og glad ut, også med et glimt i øyet :D

Du, det var utrolig koselig sagt om fjompen min! Det varmet skikkelig, takk! :heart:

• Like 1
Skrevet

Samme med min, han har sagt han trodde han slapp å lage så mye mat selv når han fikk seg kjæreste. "Da skulle du blitt sammen med ei annen" har jeg svart. Jeg hater å lage mat, og når jeg lager middag er det stort sett toast eller ferdigkylling fra Meny :lol: Ikke noe kokk gitt!

Deilig da å ha så mye plass å gå på utenfor døra. :) Men du bor jo ikke i verdens navle heller. :lol:

Ja, nye klipsen er bra. :P Folk har klaga så fælt på den andre at de har trekt tilbake alle gamle typer og sendt med ny klips i retur. :P Den knekker også når det flere minus, helt ubrukelig

Haha, du høres ut som meg! :lol: eller jeg kan lage mat og sånn om jeg gidder, men det er kjedelig :P

Hæ, synes du ikke Kodal er verdens navle altså? :lol:

@ og @SandyEyeCandy , er det ikke sånn det skal være i 2013 da? :lol: vi har fin gordeling her hjemme, samboer synes det er helt greit å vaske men pyton å ta ut sentralstøvsugeren og rydde ting på plass, jeg synes det er helt greit så lenge jeg slipper å vaske :P

Skrevet

@ og @SandyEyeCandy , er det ikke sånn det skal være i 2013 da? :lol: vi har fin gordeling her hjemme, samboer synes det er helt greit å vaske men pyton å ta ut sentralstøvsugeren og rydde ting på plass, jeg synes det er helt greit så lenge jeg slipper å vaske :P

Jo, det er liksom akkurat sånn det skal være. :yes:

• Like 1