Mari Skrevet 30. November 2013 Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Selger en turkis Hundesonen t-skjorte i størrelse medium. 100% bomull av god kvalitet og t-skjorta er av lang type. Rygg, Hundesonen logoen [ Front *, bare hundehår og ellers tomt. 150 kr, pluss frakta som er 34,- Jeg har også en i mørk blå med sort trykk som jeg kan overtales til å selge. Den er også i medium. På fronten er det en liten Hundesonen-logo. * Terrier ikke inkludert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. November 2013 Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Anbefales, både fargen, tekstiltjukkelsen og passformen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 30. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Her er den i mørk blå. Blåfargen er mye dypere i virkeligheten. Dette er mer representativt synes jeg. Den ser helt snål ut fordi bildet er tatt fra siden. Uvasket og ubrukt, men litt krøllete og med noen hvite, korte hår her og der.... Rygg: Front: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 30. November 2013 Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Pokker, jeg som trodde jeg skulle få billig maskot nå Mer seriøst, så får jeg følge med og se om den er borte neste lønning eller ikke (og hva jeg får utbetalt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 30. November 2013 Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Åååååh jeg vil ha! Men jeg har ikke råd til noe ekstra om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 30. November 2013 Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Selger en turkis Hundesonen t-skjorte i størrelse medium. 100% bomull av god kvalitet og t-skjorta er av lang type. Rygg, Hundesonen logoen [ Front *, bare hundehår og ellers tomt. 150 kr, pluss frakta som er 34,- Jeg har også en i mørk blå med sort trykk som jeg kan overtales til å selge. Den er også i medium. På fronten er det en liten Hundesonen-logo. * Terrier ikke inkludert Du burde latt Putle tråkke i litt blekk og få gå over t-skjorta etterpå!!! Den må jo stige enormt i verdi om man får med autografen til Putle også 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 30. November 2013 Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Ja takk, jeg tar Putle jeg..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 30. November 2013 Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Æsj søren eller glemte å bestille men M er nok for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 30. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Det er ingen krise å betale senere altså, om det er det som stopper noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. November 2013 Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Ååå! Den turkise har den gamle logoen på framsida, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 30. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Ååå! Den turkise har den gamle logoen på framsida, jo! Lol! Ja, den har jo jammen det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts