SFX Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Utstillingsannonsen er klar. Hvem skal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Stella! Edit ; Hvis Collie kan stille that is. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Vi skal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Blir første utstilling som SOIAF kullet kan bli NUCH, så Arya blir nok påmeldt begge dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Min lille bostongutt er jo da blitt junior - så jeg kommer sikkert til å stille han... Kanskje også Messi (beardis) - hvis ikke hun har tenkt å skifte pels da. Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Har lyst, så kanskje vi tilfeldigvis tar oss en tur hjem den helgen. Skal jo på utstilling i Drammen 22. mars og Leto 30. mars, så er i Oslo den perioden.. Hmm. Er jo utstilling i Knarvik samme helg, så det er jo nærmere.. *gruble* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Britisk dommer lørdag. Da må man i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Pi er junior, så japp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Intr dommer søndag, men det er vel forhåpentligvis snø på den tiden av året Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Lørdag Søndag Noen som kan se på ring 8 lørdag og tippe ca når AK skal inn? Jeg skal stille Arya, men skulle gjerne sovet litt etter nattevakt 3 AK lørdagen og 2 AK søndagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Lørdag Søndag Noen som kan se på ring 8 lørdag og tippe ca når AK skal inn? Jeg skal stille Arya, men skulle gjerne sovet litt etter nattevakt 3 AK lørdagen og 2 AK søndagen. Med start kl 09.00, oppmøte for Kelpien kl 12.00, og ca 80 hunder før skal de vel ikke inn i ringen før tidligst 12.00? Kanskje nrmere 13.00? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Malle skal på siste cert-jakt!Sent from my GT-I9295 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Skulle ønske jeg skulle dit! De har så fine rosetter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Fader at man har så dårlig råd da Det klør litt i utstillingsnerven min. Og den er liten fra før av liksom.. Angus vil på CERT-jakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Får ikke åpnet vedlegget, kan noen sjekke antall bernere på lørdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Får ikke åpnet vedlegget, kan noen sjekke antall bernere på lørdag? 10 voksne 2 valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 10 voksne 2 valper Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 11 sheltie valper på lørdag og vi skal dømmes av @SFX og 9 sheltie valper på søndag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HKB Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2014 Kommer innom en tur på søndagen for å glo tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2014 Og DER kom nervøsiteten! Og det er @Nymeria sin feil Både Arya og Dany står for championat denne helgen. De blir 2 år 28.februar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2014 Og DER kom nervøsiteten! Og det er @Nymeria sin feil Både Arya og Dany står for championat denne helgen. De blir 2 år 28.februar. Å herregud - tenk at de er blitt så gamle liksom? Erre muuuuulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2014 (endret) Og DER kom nervøsiteten! Og det er @Nymeria sin feil Både Arya og Dany står for championat denne helgen. De blir 2 år 28.februar. Hva, jeg? Skjønner ikke hva du mener Å herregud - tenk at de er blitt så gamle liksom? Erre muuuuulig? Ja det har jeg tenkt en del i det siste også. Det har gått så fort! Endret 24. Februar 2014 av LXT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Jeg kommer i morgen for å skrive, skal skrive for ringen med bare valper så har en liten mistanke om hvem jeg skal skrive for! Det blir koooselig Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Jeg kommer i morgen for å skrive, skal skrive for ringen med bare valper så har en liten mistanke om hvem jeg skal skrive for! Det blir koooselig Sent from my iPhone using Tapatalk Da ses vi i den ringen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts