Gå til innhold
Hundesonen.no

Kornsirkler på TV2


Guest Kåre Lise
 Share

  

37 stemmer

  1. 1. Er kornsirkelene ett mysterium?

    • Ja
      8
    • Nei
      22
    • Vet ikke, bryr meg ikke
      7


Recommended Posts

Guest Kåre Lise

Noen som så det, eller har noe formeninger uavhengig av programmet? Det var ikke så mye nytt for meg egentlig. :)

Jeg syns ikke akkurat programmet taler til fordel for så mye mysterier. Det ser menneskeskapt ut.

Hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sett det, men jeg har sett et par sånne program før, og jeg syntes det er kjempe morsomt! Enten det er utenomjordiske eller menneskeskapt, så syntes jeg det er spennende. Dog ikke like interessant som ufoer. (a) Eneste som irriterer meg grønn er når folk bruker ordet ufo som om det er en flyvende tallerken..

Jeg tror på at det finnes noe mer mellom himmel og jord, jeg tror og at vi ikke er de eneste i universet, men om kornsirklene hører til her eller bare kreative menneske, det vet jeg ikke :P

Jeg har som vanlig ikke så mye å komme med, men det får nå være ^^ :Snowman:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett programmet, men synes alt "sånt" er spennende. Skulle så veldig gjerne trodd på "mer mellom himmel og jord", for det hadde gjort alt så mye gøyere, men jeg greier ikke :lol: :lol:

Jeg elsker sånt! Om det er ånder, demoner, spøkelser, høyere makter, eller hva det er, det vet jeg ikke, men jeg tror absolutt at det er noe mer! Det er jo kjempe spennende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Er noen gubber som har innrømmet å lage masse sånne,er det ikke det da? Og at det er en verdensomspennende hobby? Eller husker jeg helt feil?

Det er mange tilfeller av det ja, mens de som sliter med å akseptere at det er lagd av mennesker bortforklarer det med "ekte" og "uekte".

Vært ett tilfelle på Jæren i år:

Artig føljetong.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det jo engang på QI også. De hadde fått to kornsirkellagere til å lage logoen deres i en åker (med ok fra eier), etterhvert kom det jo inn telefoner med folk som følte en energi fra denne åkeren...

Jeg er bombesikker på at det finnes liv der ute, men om de er intelligent nok til å fly rundt i verdensrommet - hvorfor i alle dager skal de bruke åkerne våre som en facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Sånn var det jo engang på QI også. De hadde fått to kornsirkellagere til å lage logoen deres i en åker (med ok fra eier), etterhvert kom det jo inn telefoner med folk som følte en energi fra denne åkeren...

Jeg er bombesikker på at det finnes liv der ute, men om de er intelligent nok til å fly rundt i verdensrommet - hvorfor i alle dager skal de bruke åkerne våre som en facebook?

Ja sant, og attpåtil følge vekstsesongen sånn de viste i filmen, starter med rapsen som blomstrer først før det fortsetter i kornet.. Hvorfor ikke i snø og andre underlag om dette er noe som kommer ovenfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Snakk om at det skal være noe utenomjordisk får meg til å tenke i sånne baner som dette : http://www.youtube.com/watch?v=ccve80GnQKE Sorry:) Selvsagt er det menneskeskapt. Noen lager vel kunstverk i sand også,gjør de ikke?

Valen er så slitsom,, :P

Stephen Fry om kornsirkler:

https://www.youtube.com/watch?v=2OlnUbHofJ4

Ja jeg ser jo nå at det er menneskeskapt, desverre har jeg ikke alltid vært like overbevist.. Men ikke si det til noen da.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bombesikker på at det finnes liv der ute, men om de er intelligent nok til å fly rundt i verdensrommet - hvorfor i alle dager skal de bruke åkerne våre som en facebook?

"Det beste bevist på at det finnes intelligent liv i verdensrommet, er at de ikke har vært her". :aww: Og hvem vil vel bli kjent med en art som ødelegger planeten de bor på? :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett programmet, men synes alt "sånt" er spennende. Skulle så veldig gjerne trodd på "mer mellom himmel og jord", for det hadde gjort alt så mye gøyere, men jeg greier ikke :lol: :lol:

Ja, enig :D Hadde vært artig å klare å tro på det, men det virker som det er umulig for meg :lol: Men artig, det er det :lol:

Sånn var det jo engang på QI også. De hadde fått to kornsirkellagere til å lage logoen deres i en åker (med ok fra eier), etterhvert kom det jo inn telefoner med folk som følte en energi fra denne åkeren...

Jeg er bombesikker på at det finnes liv der ute, men om de er intelligent nok til å fly rundt i verdensrommet - hvorfor i alle dager skal de bruke åkerne våre som en facebook?

Var det ikke ei norsk dame som dro over og vandret rundt i QI-sirkelen og kjente på all den flotte energien i sirkelen? :lol: Mulig det har vært nevnt på linkene under her, får ikke åpnet de siden jeg er på jobb :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mye slikt er interessant, men tror aldri på noe som helst før bevis, hehe.

Hørte på "Gord morgen Norge" senest i dag noen som pratet om store kunstverk rett ved Stonehenge midt på dagen, med turister og biler som har kjørt forbi hele tiden, og som ble til på en halvtime, visstnok.

Så at det i det hele tatt har kommet opp i den tidsperioden er jo bare ren løgn? Skal si de som prøver å overbevise smører tjukt på isåfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...